magikern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 http://php.weblogs.com/php_asp_7_reasons Lenke til kommentar
???????? Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det pleier å være mye diskusjon om hvilket programmeringsspråk. Min mening er at begge er kjempebra og lette å lære. Den største fordelen med php mener jeg er det store open source samfunnet! Lenke til kommentar
alftore Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Har endret seg litt nå som ASP.NET er ute med tanke på hastighet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hva er egentlig forskjellen på ASP og PHP? Er vel ikke store forskjellene? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm, med fare for at dette blir en diskusjon om ASP vs PHP må jeg bare nevne at det er så og si samme ting, men likevel ikke Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vet egentlig ikke forskjellen jeg.! Men vet jeg er fu,ll.,... Så da kan jeg bare skrive det jeg vil... Så får jeg hardere straff imorgen! juaja... men tror asp er dårligere pga. den hardkodinga... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Haha, full ja, da er kanskje det meste likegyldig. Njei, har ikke sett så mye på ASP. Man har jo ASP.NET om dagen, og man kan bruke flere språk i ASP, C#, Visual Basic, JScript osv. Og at ASP bruker COM. PHP er veldig C/C++ syntax. Eneste som er likt, er at det er serverside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå