IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Tannlege var uheldig og skjærte et dypt kutt i leppen, det blør friskt. En lege kom til og sydde flere sting for å stoppe blødningen, mest på innsiden av munnen.Nå har jeg dratt hjem og prøver å kontrollere blødningen med bomull men det blør fremdeles friskt. Fridagen min i dag er ødelagt,og jeg tror ikke jeg kan gå på jobb de neste dagene siden jobben går ut på å prate. Jeg er akkurat nyutdannet og har derfor bare en 20% stilling hvor jeg jobber 100% ved å ta ekstravakter. Jeg er altså for syk til å jobbe de kommende dagene grunnet feilbehandling, hva ville du gjort i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Tannlege var uheldig og skjærte et dypt kutt i leppen, det blør friskt. En lege kom til og sydde flere sting for å stoppe blødningen, mest på innsiden av munnen. Nå har jeg dratt hjem og prøver å kontrollere blødningen med bomull men det blør fremdeles friskt. Fridagen min i dag er ødelagt,og jeg tror ikke jeg kan gå på jobb de neste dagene siden jobben går ut på å prate. Jeg er akkurat nyutdannet og har derfor bare en 20% stilling hvor jeg jobber 100% ved å ta ekstravakter. Jeg er altså for syk til å jobbe de kommende dagene grunnet feilbehandling, hva ville du gjort i denne situasjonen? Jeg ville absolutt dratt til legen for å diskutere problemene, og vurdering av sykemelding. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 ... Men vil hen få sykelønn for de tapte muligheter til å ta ekstravakter? Blir ikke sykepengene bare regna ut fra den faste stillingen? In that case så suger det å være TS. God bedring Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 ... Men vil hen få sykelønn for de tapte muligheter til å ta ekstravakter? Blir ikke sykepengene bare regna ut fra den faste stillingen? In that case så suger det å være TS. God bedring Neida:) Sykepengegrunnlaget er den inntekten som sykepengene blir beregnet ut fra, det vil si den gjennomsnittlige ukeinntekten din før du ble arbeidsufør, som regel de siste 4 ukene. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Tusen takk for svar :-) Det var jeg ikke klar over, at jeg får sykepenger etter inntekt og ikke stilling. Det er veldig greit å vite! Men jeg går bare til jobben uansett, tar dagevis å få time hos fastlege uansett og det er blitt mye bedre i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Tusen takk for svar :-) Det var jeg ikke klar over, at jeg får sykepenger etter inntekt og ikke stilling. Det er veldig greit å vite! Men jeg går bare til jobben uansett, tar dagevis å få time hos fastlege uansett og det er blitt mye bedre i løpet av dagen. God bedring! Håper du fikk gratis tannbehandling i det minste! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå