Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Feilbehandlet hos tannlege, har sydd flere sting

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Tannlege var uheldig og skjærte et dypt kutt i leppen, det blør friskt. En lege kom til og sydde flere sting for å stoppe blødningen, mest på innsiden av munnen.

Nå har jeg dratt hjem og prøver å kontrollere blødningen med bomull men det blør fremdeles friskt.

Fridagen min i dag er ødelagt,og jeg tror ikke jeg kan gå på jobb de neste dagene siden jobben går ut på å prate. Jeg er akkurat nyutdannet og har derfor bare en 20% stilling hvor jeg jobber 100% ved å ta ekstravakter.

Jeg er altså for syk til å jobbe de kommende dagene grunnet feilbehandling, hva ville du gjort i denne situasjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tannlege var uheldig og skjærte et dypt kutt i leppen, det blør friskt. En lege kom til og sydde flere sting for å stoppe blødningen, mest på innsiden av munnen.

Nå har jeg dratt hjem og prøver å kontrollere blødningen med bomull men det blør fremdeles friskt.

Fridagen min i dag er ødelagt,og jeg tror ikke jeg kan gå på jobb de neste dagene siden jobben går ut på å prate. Jeg er akkurat nyutdannet og har derfor bare en 20% stilling hvor jeg jobber 100% ved å ta ekstravakter.

Jeg er altså for syk til å jobbe de kommende dagene grunnet feilbehandling, hva ville du gjort i denne situasjonen?

Jeg ville absolutt dratt til legen for å diskutere problemene, og vurdering av sykemelding. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

... Men vil hen få sykelønn for de tapte muligheter til å ta ekstravakter? Blir ikke sykepengene bare regna ut fra den faste stillingen? In that case så suger det å være TS. God bedring

Lenke til kommentar

... Men vil hen få sykelønn for de tapte muligheter til å ta ekstravakter? Blir ikke sykepengene bare regna ut fra den faste stillingen? In that case så suger det å være TS. God bedring

Neida:) 

Sykepengegrunnlaget er den inntekten som sykepengene blir beregnet ut fra, det vil si den gjennomsnittlige ukeinntekten din før du ble arbeidsufør, som regel de siste 4 ukene. 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :-)

Det var jeg ikke klar over, at jeg får sykepenger etter inntekt og ikke stilling. Det er veldig greit å vite!

Men jeg går bare til jobben uansett, tar dagevis å få time hos fastlege uansett og det er blitt mye bedre i løpet av dagen. :)

God bedring! Håper du fikk gratis tannbehandling i det minste!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...