Smedsrud Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Apple vil heller fokusere på feilfiksing og ytelse i år.RYKTE: Utsetter nye iOS-funksjoner Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Det er bra. Har opplevd at et program har hengt seg. I tillegg så kan tastaturet bruke litt tid innimellom. Fortsatt 100X bedre enn Android mobilene mine. Men det skal jo ikke være sånn med Apple 4 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Så då blir det eit år med heilt jævlig programmvare for oss som gjekk i oppdateringsfella. Vi burde fått lov å nedgradere til eldre IOS versjonar. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 "Too little, too late" Mitt neste nettbrett blir neppe et iOS-nettbrett ettersom Apple konsekvent forhindrer nedgradering av IOS for å kunne kjøre eldre apper. En IOS7 app laget av en brilliant student kan faktisk være mer verdifull enn nettbrettet, selv om den er såkalt "abandon-ware". 1 Lenke til kommentar
Oddmi Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 "Too little, too late" Mitt neste nettbrett blir neppe et iOS-nettbrett ettersom Apple konsekvent forhindrer nedgradering av IOS for å kunne kjøre eldre apper. En IOS7 app laget av en brilliant student kan faktisk være mer verdifull enn nettbrettet, selv om den er såkalt "abandon-ware". Da bør du vel begynne å se etter Windows-brett. Fordelen er at du slipper sikkert så mange apper å ta hensyn til... https://www.phonearena.com/news/The-unfortunate-decline-of-Android-tablets_id102002 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Gode nyheter, det har skjedd flere ganger nå at en av appene mine har hengt seg siden iOS 11 kom. Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Vært kjedelig i 10 år ihvertfall.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg