Gå til innhold

Sjekk din Sapphire 9800pro kjøler idag!

bamsefar

Anbefalte innlegg

Fumlet litt rundt i kabinettet mitt i dag etter en ukjent støykilde da jeg oppdaget at viften på Sapphire kortet mitt begynte å lage de merkeligst lyder. Viften er nå det jeg vil kalle på dødsleiet og fungerer til tider, men jeg bryr meg lite siden jeg får vannblokken min i morgen.

Selvfølgelig prøvde jeg jo å finne ut hvorfor vifta oppførte seg slik og da fant jeg ut noe som overrasket meg.

Kjøleribben har utrolig dårlig kontakt med vpu! Det er så ille at jeg kan se igjennom sprekken og se lys på den andre side. Er bare midtpunktet som har ørlite kontakt. Fikk dette kortet i retur for et annet som hadde artifactproblemer og som komplett hadde "testet" for meg. Hvertfall så det sto i rapporten.

Jeg bare hev det inn når jeg fikk det nye tilbake og så ikke etter noe slikt, ikke rart det er en utrolig dårlig klokker.

Så jeg lurer på om det er noen andre her som har sjekket sine Sapphire kort for en mildt sagt skjev kjøleribbe. Er jo utrolig om Sapphire som tross alt er BBA ikke engang klarer og få kjølesystemet riktig når det er den eneste forskjellen fra et kort fra ATI selv.

Og om du ikke har sjekket, gjør det. Har tatt kortet ut og har puttet i mitt gamle TNT2. Tar ikke sjansen på meltdown under 2 uker før jul.

Mvh,

Bamsefar

God jul :xmas:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...