gravypressure Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hva i all verden skulle dette våpenet ( for det er et våpen, med forferdelige konsekvenser, uansett kastelende. ) brukes til? Brenne ugress! 1 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hva i all verden skulle dette våpenet ( for det er et våpen, med forferdelige konsekvenser, uansett kastelende. ) brukes til? Kanskje du kan fylle gasspatronen med hydrogen! ;-) 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen... Han har blitt litt for høy på seg selv. Han skulle vært mer kjip og kjedelig milliardær, ja? Stereotypisk helst? Nei, synes fyren er et friskt pust blant alle kjipinger med penger og initiativ. Ha det gøy, mener nå jeg! 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen... Han har blitt litt for høy på seg selv. Så sammenligner du din egen inntekt og intellekt med hans... 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen... Han har blitt litt for høy på seg selv. Klovneri og selvsikkerhet er god reklame så det er nok gjennomtenkt, tro det eller ei. Joda, jeg skjønner greia, at han skal vise at han er upretensiøs og at han ikke tar seg selv så seriøst... Det er vel heller nettopp det at man skjønner at det er gjennomtenkt som gjør det litt anmasende, synes jeg. Leste en artikkel i Rolling Stone her om dagen som viser noen litt andre sider av Musk enn vi kanskje er vant til. https://www.rollingstone.com/culture/features/elon-musk-inventors-plans-for-outer-space-cars-finding-love-w511747 Og i andre lange artikler og intervjuer jeg har sett om fyren så virker han som en morsom type som ikke tar seg seg selv så selvhøytidelig. Han viser faktisk ganske ofte i alt han sier og gjør at han har mye humor, ta bare navnene på de to droneskipene han lander rakettene sine på https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_spaceport_drone_ship Og dessuten en som siterer fra Hitchhikers Guide to the Galaxy, spiller Kerbal Space Program og ser på Rick and Morty har god humor i min bok Endret 1. februar 2018 av Enceladus 4 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Musk er en artig type. Men han har aldri vært CEO for et selskap som tjener penger. Kanskje han burde satse på å bryte barrieren ved å legge inn noen 70-timers uker med fullt fokus på å få til det han har lovet investorene i stedet for å tulle og tøyse med hatter, flammekastere og selvmedlidne intervjuer i Rolling Stone? Endret 1. februar 2018 av uname -l 5 Lenke til kommentar
BjartmarO Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen... Han har blitt litt for høy på seg selv. Så sammenligner du din egen inntekt og intellekt med hans... Ja, jeg ligger vel et sted mellom ham og deg på begge deler, regner jeg med... 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Kunne ha brukt denne for å få vekk alt av grass under pollensesongen. Lenke til kommentar
HF- Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 500 dollar pluss frakt, toll og styr med å få lov å importere en dings som ser ut som et våpen og kanskje kan brukast til ugrasbrenner. Eller kjøpe ugrasbrenner på Biltema til 160 kroner. Hmm, vanskelige valg.... 2 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Betyr det at alle firmaer som har kjøpt disse. Og lignende. Har gjort noe ulovlig? Eller har tollvesenet missforstått noe her? https://www.tufcoat.co.uk/wp-content/uploads/2006/09/Shrinkfast-Propane-Heat-Gun.jpg Lenke til kommentar
04YYIS0F Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig. 2 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig. Rettelse: Nytte = Lav / Skadepotensiale Høy. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Musk er en artig type. Men han har aldri vært CEO for et selskap som tjener penger. Kanskje han burde satse på å bryte barrieren ved å legge inn noen 70-timers uker med fullt fokus på å få til det han har lovet investorene i stedet for å tulle og tøyse med hatter, flammekastere og selvmedlidne intervjuer i Rolling Stone? Du vet virkelig hva du snakker om skjønner jeg 2 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 forholdet Nytte / Skadepotensial = lav! Utviser litt sviktende dømmekraft og konsekvenstenkning. Selv om de som anskaffer seg slike ser på seg selv som oppegående og ansvarsfulle individer som vil hevde sin frihet, vil det sannsynlig slå ut diverse skade- og brann-statistikk. Tilsvarende fyrverkeri kanskje. En av verdens unikum som har potensial for enda mer samfunnsnyttig. Rettelse: Nytte = Lav / Skadepotensiale Høy. Er vel ikke farli med litt stekt ribbe er det vel Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg synes Musk blir mer og mer klovn for hvert nytt initiativ nå om dagen... Han har blitt litt for høy på seg selv. Så sammenligner du din egen inntekt og intellekt med hans... Ja, jeg ligger vel et sted mellom ham og deg på begge deler, regner jeg med... Det kan du umulig vite, men statistisk er min påstand mer rett enn din antagelse Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Herregud så mye hype han klarer å lage over en overpriset stor lighter. En meningsløst harry våpenetterlignings-lighter som tydeligvis klarer å engasjere Musk-fansen og hisse på seg tollmyndigheter. Storm i et vannglass. Dette er et tullete leketøy som bare kommer til å skape negativt oppstyr når skadetilfeller som hauses opp i media. Jeg ser virkelig ikke poenget med dingsen. Vanlige lightere og propanbrennere gjør nyttejobbene langt billigere. 2 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Ikke mange som kan selge propanbrennere for 77mill + par hundre mill i reklame verdi. Mannen er genial. 2 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Flammekaster er vel litt å ta i om du spør meg. Blir som å kalle en paintballmarkør for et maskingevær. Dette er en flammekaster: Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling. Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling. Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk. Tenkte jeg skulle skrive noe til deg, men jeg klarer ikke å slutte å le. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Flammekaster er vel litt å ta i om du spør meg. Blir som å kalle en paintballmarkør for et maskingevær. Dette er en flammekaster: Flammekstere ble bl.a. brukt i 2. verdenskrig og i Koreakrigen, med forferdelig resultat.Din sammenligning av flammekastere og paintballmarkører vises at du ikke har peiling. Ordet paintballmarkør er jo helt merkelig. Enten må man ovesette til helnorsk, eller så bruk det engelske ordet. Fargeballmarkør er norsk. Han sammenligner ikke flammekastere med paintballmarkører..... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå