Gå til innhold

PC PRO tar ren kopi fra DVD & HJEMMEKINO

Anbefalte innlegg

Jeg abonnementere på DVD & HJEMMEKINO, her en dagen fikk en selger meg til å kjöpe 1 år`s på PC PRO. I desemb. utg. har begge blad reortasje om Hjemmekino -PC som er komplett lik kunn overskriften er forskjelig .

Reortasjen er på 4 (hele) sider ,begge blad utgis av Hjemmet Mortensen AS. Föler meg litt snytt!. Burde värt en FBI reporter på saken!. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, de to bladene retter seg vel mot to forskjellige markeder, men akkurat den artikkelen er interresant for flere. Derfor valgte vel utgiveren av de to bladene å legge artikkelen sin inn i begge bladene for å glede kundene sine og la dem slippe å gjøre en ekstrautgift ved å kjøpe et helt annet blad kun for å få den anmeldelsen. Kjipt for deg som uheldigvis abbonerer på begge tho :/

Du får håpe på at de ikke gjør slikt i neste blad også da. Føler du at pga den ene artikkelen (evt: per blad) gjør at du ikke vil ha bladet så er sikkert seler forståelig med dette. Hvis du er heldig :)

Lenke til kommentar

Hvis du tar en titt på redaksjonen i hjemmepc og pcpro vil du se at den er nøyaktig den samme. Redaksjonsmedlemmene her går igjen andre steder i hm-media og...

I bladene jeg nevner bruker de nøyaktig like artikler (litt om hverandre) og bruker litt ulik layout. Dermed hevder de at de retter seg mot ulike markeder. Patetisk mener jeg. Mitt råd er å holde deg til ulike forlag. Ikke kjøp to balder fra samme forlag som KAN inneholde kryssende temaer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...