akelbo Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Alle som forhåndsbestiller kan få tidlig tilgang på utvidelsens nye raser.World of Warcraft: Battle for Azeroth kommer til sommeren Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Kommer de til å oppgradere grafikken i denne utvidelsen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Dette blir vel den første WoW utvidelsen jeg ikke kommer til å kjøpe. (det sa jeg om Legion også....lol) Ang grafikk så er maskinvare kravene øket ganske mye. Og det er snakk om DX12 støtte. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Kommer de til å oppgradere grafikken i denne utvidelsen? Mener du med dette "mer detaljerte textures, høyere oppløsning, høyere polygontall", eller mener du "en annen grafisk stil?" Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Kommer de til å oppgradere grafikken i denne utvidelsen? Mener du med dette "mer detaljerte textures, høyere oppløsning, høyere polygontall", eller mener du "en annen grafisk stil?" Jeg mener mer eye candy enn det de har nå Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Gleder meg til det her Spent på hvem som blir den store stygge ulven som siste raid boss her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Gleder meg til det her Spent på hvem som blir den store stygge ulven som siste raid boss her! Tipper N'Zoth, men vi får se. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Dette blir vel den første WoW utvidelsen jeg ikke kommer til å kjøpe. (det sa jeg om Legion også....lol) Ang grafikk så er maskinvare kravene øket ganske mye. Og det er snakk om DX12 støtte. Hvorfor ikke? Jeg er hyped som faen på BfA og det skal bli deilig å få gjort min ikke-så-sexy lille Goblin Shaman om til et Zandalari Troll, og så er jeg spent på hvordan denne horde og alliance krigen skal utspinne seg og hva konsekvensene blir. Håper bare de skrur ned grindingen noen tusen hakk enn det som var i Legion og at mer av det unike contentet kan bli gjort på en main character så man slipper å lvle og sjonglere 11 alts, for det var seriøst brutalt i Legion. Endret 2. februar 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 min ** sexy lille Goblin Shaman Psst! Hei du! ja du ja Kom å se etter meg under " the bridge of souls" Jeg heter Glissinda the troll Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hvordan er det å komme tilbake til nyere WoW for en som ikke har spilt på 5-7år? Eneste erfaring siste jeg har er Nostalrius for 1-2 år siden, med vanilla servere. Hva er i fokus på moderne play - dungeons, raiding og levling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå