Roald Ramsdal Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Statoil mener den var feildesignet.Statoil hevet riggkontrakten etter dødsulykken. Kun opptatt av å spare penger, hevder riggselskapet Lenke til kommentar
Alexandra Kjelbrand Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Når COSL riggene har bein som kun er halparten av lenden til H4 riggene ... da sier det seg selv at bølgene slår inn over dekk, der bølgene ikke når opp på eldre rigger. 2 Lenke til kommentar
Steinar Kolnes Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Når COSL riggene har bein som kun er halparten av lenden til H4 riggene ... da sier det seg selv at bølgene slår inn over dekk, der bølgene ikke når opp på eldre rigger. Når COSL riggene har bein som kun er halparten av lenden til H4 riggene ... da sier det seg selv at bølgene slår inn over dekk, der bølgene ikke når opp på eldre rigger. Min Porche har også halve bakkeklaringen sammenlignet med en SUV. Da kan jeg ikke kjøre offroad med den. Det er self. ikke Porche sin feil jeg likevel kjører offroad og ødelegger den. Det er Statoil som er operatør og ansvarlig for hvor COSL riggen brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå