Deidei Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Jeg vil drive litt med midi, men har egentlig bare pcen som intrument, keyboardet mitt er det bare tull med å koble til pcen, så jeg har bestillt et billig midi-keyboard (TerraTec fra Komplett) slik at jeg har noe å starte med. Det følger med programvare, for øyeblikket bruker jeg NoteWorthy Composer. Noen forslag til annen midiprogramvare? Noen andre tips til meg som skla starte å lage midis? P.S Jeg skal ikke drive med noe avansert midi, så jeg har ikke tenkt å gå til anskaffelse av ekstra ting, evt. et bedre keyboard siden det holder i massevis til en nybegynner osm meg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Anbefaler at du kjøper bladet Computer Music som selges på Narvesen. Der finner du software (gratis) som fungerer utmerket for en "nybegynner". Alle de "større" sequenserne som Sonar, Cubase og Logic er relativt avanserte og gjør stort sett det meste. Det kan være en god idé å sjekke dem ut når du føler for litt flere redigerings-muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå