Stian0 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Som det står i tittelen, har absolutt ingen anelse om hva jeg skal velge! Har brukt Samsung i mange år nå, men er ikke fremmed for å prøve noe nytt. Det skremmer meg ikke at det ikke er SD slot på huaweien. Noen som har prøvd S8 og mate 10 som kan gi gode råd? Var innom telenorbutikken i dag, og han som jobber der sa at nye S9 ville antageligvis bli enda dyrere enn hva S8 var når den kom.. Så da blir det mer aktuelt med en av de andre. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Mate 10 Pro er en bedre mobil, synes jeg. Den har bedre kamera, bedre batteritid, bedre skjerm, og jeg liker Huawei sitt grensesnitt bedre. 128GB med plass er mer enn nok for mitt bruk, så jeg savner egentlig ikke plass til SD-kort. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg gikk i går fra s8 til mate 10 pro. Merker ting går raskere, kamera var ganske likt og bedre og raskere lading. S8; 4 gb ram og 3k? Batteri kjører 7.0 Mate: 6 gb ram og 4k batteri. Kjører oreo 8.0 Ryktet sier også at s9 kun får 1 kamera bak og 4 gb ram og kun s9+ får 6 gb ram go større batteri. Helt ærlig så hadde jeg annbefalt deg huawei mate 10 pro pga batteri, kraft og ikke minst pris! Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Heller mer mot Mate 10 akkurat nå! Håper den kommer for salg snart. Eneste som plager meg litt er løsningen med at de har fjernet utgangen for hodetelefon. Er den overgangen man får med et svakt punkt? Har musikk på ørene hele arbeidsdagen, og jobber som elektriker. Bøyer meg mye osv, bare redd overgangen skal knekke i porten! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Bruk Bluetooth mate 10 kommer ikke offisielt til Norge. Hvorfor ikke mate 10 pro? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Mente Mate 10 Pro ? Finnes det ørepropper som har nogenlunde god batteritid? Flyr ofte med hjelm, så headsett funker ofte dårlig. Er også litt bekymret for flere poster i Mate 10 tråden som sier at de sliter med BT tilkobling i bil, er dette fortsatt et problem? Lenke til kommentar
larris Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Har selv en Mate 10 Pro og Note 8 og tidligere S8+. Anbefaler S8+ pga bedre programvare, bedre skjerm, minnekortstøtte, trådløs lading og et mer stabilt kamera mtp bildekvalitet. Opplever EMUI som litt halvferdig og kameraet presterer litt variabelt. Huawei's tlf har og et problem med skjermdimming, dvs at skjermen dimmer litt når en åpner enkelte apper noe som er irriterende mtp pris og specs. Har selv kontaktet Huawei og en fiks på dette skal være på vei. Mate 10 Pro er en meget pen tlf med utmerket byggekvalitet men den når etter mine erfaringer ikke helt opp til de beste. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Huawei M2 8" LTE har fungert knirkefritt i et par år nå.....samme med Honor....så blir ikke annet enn Huawei i tiden framover av hensyn til kvalitet og ytelse Endret 1. februar 2018 av flageborg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Mate 10 pro er ute for salg altså Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Har sett et par reviews på YouTube nå, og ser at video kvaliteten ikke er helt super (ved bevegelse) kjedelig med slett videokvalitet når jeg ofte filmer på fotballen til guttungen osv. (Mate 10) Bruker S7 nå, og vil liksom ikke gå ned et hakk på kamerafronten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå