oglabar Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg har lyst til å synge mer, og ser etter steder å utvikle stemmen og synge. Jeg er klar over følgende muligheter: - Kor. Allerede med i et. Hyggelig nok det, men føler jeg ikke får brukt stemmen min så mye, forsvinner litt i mengden. Men absolutt gøy. - Sangpedagog. For dyrt for meg nå, og er ikke kun interessert i å utvikle stemmen. - A capella. Ikke funnet noen gruppe som tar inn nybegynnere ennå. Vet noen om noe? - Band. Føler meg ikke helt klar for det. - Karaoke. Gøy, men useriøst. Jeg ser for meg noe som kor, men litt mindre, mer fokus på rytme enn noter kanskje. Jeg er ikke så interessert i det tekniske ved å synge. Men hva kan det være? Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Salmesang i Den Norske Kirke®™, hver søndag? Endret 31. januar 2018 av Børt-Erik Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Næh. Ellers takk. Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Ok, hvis vi skal være "morsomme" lar vi heller være å kommentere, ok? Lenke til kommentar
Likvandrer Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Kan det ikke synges overtalt da? I starten kan man jo dokumentere og ha noe og se tilbake til for å se fremgang. Og når du føler deg komfortabel nok til å synge i et band så joiner du et som passer stilen din. var her jeg fikk inspirasjon Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Har du all mulighet til å synge i hjemmet? Bor du alene, i eget hus? I så fall har du jo all mulighet til å øve i hjemmet. Jeg tenker at en annen mulighet er å rett og slett bruke kontaktannonser for dét det er verdt, prøve å bli kjent med andre i samme situasjon. Det er garantért mange der ute som har samme tanker, og kanskje også et eget lite studio hjemme for å øve og trene. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Ok, hvis vi skal være "morsomme" lar vi heller være å kommentere, ok? Mener du å antyde at mitt svar var useriøst. Endret 1. februar 2018 av Børt-Erik Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Sorry, Børt-Erik, men oppfattet det slik. Innlegget mitt var litt uklart. Men det jeg er ute etter er en type kor som er litt mindre enn et normalt kor, hvor det er mer fokus på rytme og improvisasjon enn i et normalt kor, ikke så mye noter og oktaver og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå