Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel skjerper servicen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper og tror de blir litt bedre, kundeservicen har vært knall om man kommer gjennom...., men det var det å komme gjennom da:wallbash:

 

 

Det jeg ville tippet er at halvparten som ringer inn ikke har prøvd å restarte router, maskiner, evnt. switcher, brannmurer, Wlan aksesspunkt etc. man måtte ha.

Lenke til kommentar

Les følgende melding fra NGT:

 

NextGenTels kundeservice blir bedre

 

NextGenTel er kjent for å være en frisk utfordrer i bredbåndsmarkedet, med gode produkter som gir høy ytelse for pengene. I et raskt voksende marked har imidlertid god nok kundeservice vist seg å være en utfordring for selskapet. Dette har i perioder gitt seg utslag i uakseptabelt lange ventetider ved henvendelser, og i en periode frem til tidlig i høst hadde vi også problemer med å avvikle fakturerings- og betalingssaker på en tilfredsstillende måte. NextGenTel beklager dette, men er samtidig glade for at våre kunder gir uttrykk for at våre kundekonsulenter er meget dyktige, løser saker der og da, og at bredbåndstilknytningen oppleves som meget stabil.

 

Dette har vi tatt meget seriøst, og har iverksatt en rekke tiltak for å øke vår kapasitet i takt med vår suksess i markedet, sier Lars-Inge Alvær, direktør for salg og kunderelasjoner i NextGenTel. Det er i første rekke tilgjengelighet på telefon og epost, samt forespørsler vedrørende etablering av bredbåndstilknytningen som har vært de største utfordringene for oss.

 

Vi håper at de iverksatte tiltakene vil oppleves som økt servicegrad blant kundene. Vi må huske på at bredbåndsmarkedet for tiden vokser raskere enn for eksempel utrullingen av ISDN i 90-årene, sier Alvær.

 

NextGenTel oppgraderer nå sine interne systemer for å sikre raskere respons, og er i ferd med å fase inn et avansert multimedia kundekontaktsenter fra Nexans/Alcatel med stor kapasitet og muligheter for å holde kunder informert om tilgjengelighet. Første fase av dette nye systemet vil være operativt fra og med i morgen 12.desember 2003.

 

NextGenTel har valgt å investere i det aller siste av kundesenter-teknologi og forventer at denne investeringen, sammen med endrede arbeidsprosesser, skal forbedre NextGenTel's kundeservice til et akseptabelt nivå for alle våre kunder.

 

Den nye løsningen vil gi NextGenTel muligheten til å effektivisere kundesenteret ved å rute alle typer henvendelser igjennom samme system. Henvendelser via telefon, e-post, faks, eller fra NextGenTel's WEB sider vil alle bli håndtert enhetlig og effektivt.

 

Systemet vil gi oss til enhver tid oppdatert bilde av aktiviteten i kundesenteret, og gi oss muligheten til å disponere ressursene for å sikre til en hver tid akseptabelt servicenivå til våre kunder.

 

Vi vil redusere ventetiden på alle henvendelser, og vårt kundesenter vil etter at alle deler av løsningen er på plass, og alle andre prosesser er gjennomført, vil kunne være et av landets mest moderne kundesentre. Det aller meste vil være klart innen utgangen av januar" avslutter Lars-Inge Alvær ved NextGenTel.

 

Vi innfører nå også en oversikt over svartidene på telefon og epost via våre kundesider på web. Denne tjenesten åpnes også i løpet av fredag 12.desember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...