house Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 jeg skulle til å installere UT-modden Tactical ops... men jeg finner ingen tingom det i UT... på siden til tops står det at det skal komme opp automatisk, men det kommer ingen ting hos meg, jeg får rett og slett ikke spillt det... og ja.. jeg har en lovlig KJØPT versjon av UT (2cd) Housey Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 TO fungerer sikkert på samme måte som SF, ved at det er en egen exe-fil som skal startes. Ellers kommer man bare til vanlige UT. Ville nok undersøkt det litt nærmere. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 du laster ned en umod fil som du åpner med setup.exe i UT/system katalogen da vil du automatisk legge det inn i UT katalogen....nå kan du starte opp spillet med en snarvei som har blitt lagt til i ut/system katalogen lykke til Lenke til kommentar
house Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 hmmz.. får en rar beskjed her "The procedure entru point ?OnSysCommand@WWindows@@UAEHH@Z could not be located in the dynamic link library Window.dll." .. any tips ? Housey Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Eg vett rett og slett ikkje kva det kan være...prøv å last det ned på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå