Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 noen som vet hvordan dette programmet fungerer ? har noen *.blz filer, men programmet "finner" ikke de. hvor skal jeg putte de for programmet skal finne de ??? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 neppe lov å diskutere dette på forumet, i og med at programmets formål er å installere ulovlig programvare. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 På minnekortet. Roten av minnekortet eller noe. I E:/ mappa tror jeg. Ble forvirrende dette.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 neppe lov å diskutere dette på forumet, i og med at programmets formål er å installere ulovlig programvare. hm,- det visste vell ikke i ? ;D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Joda, det visste du vel! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- brukte det til å innstallere bouncer (= så vidt jeg vet så er det ett lovlig spill ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- brukte det til å innstallere bouncer (= så vidt jeg vet så er det ett lovlig spill ? bouncer aner jeg ikke hva er. men uansett er blzinstapp laget av en cracker gruppe, for det formålet å innstallere ulovlige kopier av n-gage spill.. så, jaja Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- nuff said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå