harveyspecter007 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Hei, jeg fikk nettopp et brev fra nrk-lisens avdelingen om at jeg må betale. Jeg kjøpte en tv i jula og lurte på om det er noen måter å slippe å betale dette på? Kan jeg f.eks si at jeg kjøpte tven som julegave til foreldrene? Ifølge nrk sine nettsider så kan jeg si opp lisensen hvis tven ikke er i bruk. "Du kan si opp lisensen når fjernsynsmottakeren ikke lenger er i bruk. " Vil det å si at jeg kjøpte det som gave funke? Endret 31. januar 2018 av harveyspecter007 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ja, men da må dine foreldre skrive under på at de eier TV'en. Fikk samma greia selv når jeg handlet TV til mor, ikke unnasniking faktisk, og det var ikke verre enn at jeg meldte ifra, fikk brev som måtte skrives under på og sendes tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Hei, jeg fikk nettopp et brev fra nrk-lisens avdelingen om at jeg må betale. Jeg kjøpte en tv i jula og lurte på om det er noen måter å slippe å betale dette på? Kan jeg f.eks si at jeg kjøpte tven som julegave til foreldrene? Ifølge nrk sine nettsider så kan jeg si opp lisensen hvis tven ikke er i bruk. "Du kan si opp lisensen når fjernsynsmottakeren ikke lenger er i bruk. " Vil det å si at jeg kjøpte det som gave funke? Funket dette? Holder på å kjøpe TV selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå