baatnes Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har en Peugeot Expert som jeg har store problem å få start på når den har stått over natta, selv med motorvarmer. Etter mye filing starter den, men får kun turtallet opp i ca 2800. Kommer mye hvit røyk. Etter den har bakket på tomgang cactre-fire minutt, er alt i orden. Når bilen er blitt varm, er det ingen problem. Har sjekka agr,dyser,gløding og forsøkt å ta bort luftmengdemåleren, uten resultat. Er det noen som har tips hvor feilen kan ligge? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Hadde han hatt vann i sylinderen, så hadde ikke starteren greid å dra rundt motoren mest sannsynlig, og vann som lekker ellers (topp-pakning) trenger ikke bety at bilen er vond å starte. Dette har jeg gjort før en gang Men for all del, enkelt å se om vannet forsvinner, det er bare å kikke i ekspansjonstanken Hvit røyk om vinteren er heller ikke uvanlig. Dårlige glødeplugger kanskje? Dette er det stedet jeg ville startet i alle fall Endret 31. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå