Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Dagens gjest. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Nydelig bilde Torhild. Flott fargepalett! Jeg synes bildet ble bedre med middels grå bakgrunn. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Nydelig bilde Torhild. Flott fargepalett! Jeg synes bildet ble bedre med middels grå bakgrunn. Tusen takk Helene ... skal prøve ditt forslag ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Fint bilde . . . av en svart rødstjert? Bare gjetting fra meg. Jeg vil bli veldig takknemlig om du villle gjøre rede for fuglens navn for de av oss som ikke har peiling på fugler. Du er ordentlig flink med fugleportretter. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Fint bilde . . . av en svart rødstjert? Bare gjetting fra meg. Jeg vil bli veldig takknemlig om du villle gjøre rede for fuglens navn for de av oss som ikke har peiling på fugler. Du er ordentlig flink med fugleportretter. Mvh.Oddvar Takk skal du ha ... dette er en Svart-trost, pleier å ha besøk av 4-5 stk hver dag som liker seg i "matfatet" ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fin svarttrost hane ? God helg! Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg