monstermax Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har et par ønsker for hva jeg vil kunne gjøre (i prioritert rekkefølge): 1. Kunne ta opp programmer som går på TV, for å senere redigere, brenne ut på CD/DVD osv. (Har kabel-TV og digital dekoder hvis det har noe å si) 2. Kunne se DVD fra spilleren i PC-en på TV (også se filmer jeg har liggende på PCen på TV.) 3. Et tilleggsspørsmål - går det an å ta opp VHS-filmer på PC? Dette er ikke noe krav. Jeg vet lite om priser og det meste annet, så det er bare å spørre hvis det er noe dere må vite. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei, er helt i 'startrgropa' selv mht dette. Ha bestilt ett Hauppage PVR 350 som vistnok skal håndtere TV inn på PC greit, og 'grabbing' av gamle VHS bånd (også fra analog kameraer). Har leste en del reviews på dette kortet, og de aller fleste er meget fornøyd med kvaliteten på 'grabbing' og på TV bildene. Softwaren som følger kortet er vist litt mer 'slaskete'.. Det eneste jeg ikke har funnet svaret på er hvordan man kobler kortet sammen med STC dekoderen fra UPC slik at resultatet blir best mulig. Hvis noen kan dette; vnl. post en melding her ! mvh roger p.s: kortet koster ca 1900,- hos MPX, Hvis du ikke trenger FM radio og TV-out, se på PVR 250. (noen hundrelapper billigere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå