Niklasp Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Først i Norge med Android TV.SNIKTITT: Canal Digital lanserer ny dekoderboks Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) 1000 kr ekstra for den med 1 T lagring?? regner med at boksen støtter usb lagrings medier også?? for da kan man jo kjøpe en 4 Terabyte disk for samma summen omtrent! PS så nå at man bare kan smekke inn en disk fra baksiden av dekoderen så da er det jo ikke noe problem .) Endret 31. januar 2018 av Tåka 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Android TV er jo heilt håplaust. Blir vel tidenes klagestorm på Canal Digital no. 4 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Får håpe Get kommer med en ny boks snart...Flaggskipet Get Box 2 er så vanvittig dårlig at det må være flaut 8 Lenke til kommentar
Hagbart Slark Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Android TV er jo heilt håplaust. Blir vel tidenes klagestorm på Canal Digital no. Sier du det. Har selv 4 stk hjemme. Fungerer perfekt. Og er det slik at du mangler Netflix og HBO er det bare å sideloade de. Problem solved 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Vi venter vel i grunn alle på at sportssendinger kommer i 4K. Hadde håpet dette var tilfelle med vinter-OL, men må vel sikkert vente til sommer-OL i all fall. 2 Lenke til kommentar
Darkforce Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 var optimist helt til det kommer i slutten for satelitt x) hva med oss på kabel 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Får håpe Get kommer med en ny boks snart...Flaggskipet Get Box 2 er så vanvittig dårlig at det må være flaut Og menyene er helt håpløst tungvinne! 3 Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Gjelder Canal Digital satellitt! Fra dere omtalte den nåværende opptaker: https://www.tek.no/artikler/test-adb-hd-pvr-5743-cdx/137313 så gikk det ganske nøyaktig ett år før jeg som kablekunde kunne kjøpe den. Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Gjelder Canal Digital satellitt! Fra dere omtalte den nåværende opptaker: https://www.tek.no/artikler/test-adb-hd-pvr-5743-cdx/137313 så gikk det ganske nøyaktig ett år før jeg som kablekunde kunne kjøpe den. Rettelse: Det var omtale i AVforum jeg husket: http://avforum.no/forum/digitalt-bakkenett-og-kabel-tv/126132-adb-5743-cdx-med-8-tunere-og-canal-digital-kabel-tv.html Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Først i Norge? Her er en annen fra 2017: https://www.tek.no/artikler/test-huawei-q22/399158 Lenke til kommentar
Yngvar Følling Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg reagerer også på at de gjennom hele artikkelen skriver "Canal Digital" og venter helt til sist med å nevne at det bare gjelder Canal Digital Satellitt. Mangelen på Netflix virker også ganske besynderlig. Særlig om det ikke en gang fungerer via Chromecast-funksjonaliteten. Vel,jeg husker fortsatt da de annonserte TiVo med brask og bram for noen år siden. Tiden gikk, og så... ingenting. ADB-boksen har heldigvis fungert greit for meg. Lenke til kommentar
Morgis Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Krysser fingrene for at denne canaldigital app blir tilgjengelig for oss med Nvidia shield i tvbenken. Blir smør på flesk med 2stk androidbokser i benken Lenke til kommentar
Morgis Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg reagerer også på at de gjennom hele artikkelen skriver "Canal Digital" og venter helt til sist med å nevne at det bare gjelder Canal Digital Satellitt. Mangelen på Netflix virker også ganske besynderlig. Særlig om det ikke en gang fungerer via Chromecast-funksjonaliteten. Vel,jeg husker fortsatt da de annonserte TiVo med brask og bram for noen år siden. Tiden gikk, og så... ingenting. ADB-boksen har heldigvis fungert greit for meg. Netflix legges inn via google play på lik linje med andre apper godkjent av google for androidTV Lenke til kommentar
eXXon82 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hva med Kodi? Kan det installeres? 1 Lenke til kommentar
skjamsjung Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 var optimist helt til det kommer i slutten for satelitt x) hva med oss på kabel Er nok ingenting på vei til kabel og bakkenettkundene med det første. Ikke kapasitet i nettet til full hd engang! (1080p) Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Først i Norge? Her er en annen fra 2017: https://www.tek.no/artikler/test-huawei-q22/399158 Den kjører Android men ikke Android TV. Det virker som at Altibox går en annen vei, hvor de syr OnDemand innhold sammen med alle sendinger. Du kan faktisk starte HBO innhold uten å gå via "HBO Appen" - hvis Netflix kommer inn her så tipper jeg de ønsker å gå samme rute. Det eneste som er "dumt" er at man må ha abonnement via Altibox - når jeg har HBO på Altibox kan jeg ikke bruke HBO appen men må se det via Altibox brukeren enten på deres dekoder eller app. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Håper de gjør noe med lydkvaliteten på en del kanaler samtidig da... Så filmen Seven i helga, der var det så grøtete lyd at jeg måtte se filmen via Netflix istedet. Ellers håper jeg de rydder opp i rettighetene, for slik det er nå er det litt håpløst. Noen programmer ligger i ukesarkivet, noen kan startes forfra, mens andre serier og sendinger mangler den funksjonen fullstendig. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 var optimist helt til det kommer i slutten for satelitt x) hva med oss på kabel Er nok ingenting på vei til kabel og bakkenettkundene med det første. Ikke kapasitet i nettet til full hd engang! (1080p) Den tror jeg du må forklare nærmere? Klarer rett og slett ikke å se at kapasitet i et kablet anlegg skal takle mindre enn noe som går trådløst. Stamnettet går stort sett på fiber,og kun de siste meterne til sluttbruker går på coax. Tror heller det er på grunn av større konkurranse om satellittkundene, mens kabelkundene allerede er fanget inn. Lenke til kommentar
Martin Thommesen Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Altibox sin nye dekoder kjører Android. Er Android TV bare en fjernkontroll versjon av Android da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå