AfterGlow Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Nå har utviklerne kunngjort de nye endringene i Octopath Traveler.Demoen av Square Enix' nye Switch-rollespill har fått overveldende respons Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Håper de gjorde kampsystemet litt mer spennende, men ellers kan dette bli prets spill. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Håper de gjorde kampsystemet litt mer spennende, men ellers kan dette bli prets spill. *årets Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Garantert det spillet jeg gleder meg mest til i år. Deilig med en utvikler som gir ut en demo i god tid før launch, hører på hva fansen sier, og velger å rette opp i svakhetene i spillet før de gir det ut. Noe annet enn dette beta-tullet som kommer ut 2 uker før Ubisoft og EA sine spill slik at de aldri rekker å fikse noe uansett. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Garantert det spillet jeg gleder meg mest til i år. Deilig med en utvikler som gir ut en demo i god tid før launch, hører på hva fansen sier, og velger å rette opp i svakhetene i spillet før de gir det ut. Noe annet enn dette beta-tullet som kommer ut 2 uker før Ubisoft og EA sine spill slik at de aldri rekker å fikse noe uansett. Ikke bare det. Betaer kun for folk som har forhåndsbestillt spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå