resac Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hey! for en liten stund siden bytta jeg den røde led'n i mx700'en min med en blå.. har siden da brukt a4 ark som "musmatte".. så jeg lurte på om dere vet om en musmatte som jeg kan kjøpe meg og bruke med musa mi..? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Den funka ikke med den du hadde først? ta med musa til butikken og prøv til du finner en.. Lenke til kommentar
resac Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 blått+sort=NOT Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 kjøp en som er hvit da vi kan liksom ikke bestemme musematta di, den er det du som må velge! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 de har en oransje func 1030 matte da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vil den fungere med en blå led? Det er vel en grunn til at den er rød i utganspunktet? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 de har en oransje func 1030 matte da? Den oransje fUnc er vel bare oransje på kanten rundt? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kunne du sagt litt om hvordan du modda musa di? Jeg har ikke prøvd, men har alltid hatt litt lyst på blått lys der også Det var bare å ta bort den røde, og lodde på en ny led ikke sant? En 3mm eller noe...? Lenke til kommentar
resac Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 5mm iallefall i mitt tilfelle.. lodde ut lodde inn.. prøve den på sort musematte-> få panikk -> begynne å spare til ny mus-> komme borti plastpose fra rema (hvit)-> bedre følelse enn på julaften -> leve 2mnd på A4ark ->gå lei elendig aim på CS-> spørre på forum hvilken musmatte som fungerer med blå led... hehe, dette er story'n min... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis den virker på en hvit plastpose, hva med en hvit musematte? Eller er jeg ute og sykkler Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke akkurat den beste topicen.. Vil musa funke på blått underlag? så kan du kjøpe den blår/oransje funcen.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 de har da mange fine hvite/transparante musematter på microplex.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Finst ikkje icemat i kvit? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hey! for en liten stund siden bytta jeg den røde led'n i mx700'en min med en blå.. har siden da brukt a4 ark som "musmatte".. så jeg lurte på om dere vet om en musmatte som jeg kan kjøpe meg og bruke med musa mi..? hei! har lyst å bytte til blå led i min mx500 mus også. Men lurte på hvilken type led du brukte? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent. ...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0 Lenke til kommentar
resac Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) hei! har lyst å bytte til blå led i min mx500 mus også. Men lurte på hvilken type led du brukte? den blå 5mm led'n fra microplex... Endret 13. desember 2003 av resac Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent. ...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0 Kan kanskje lakke den på undersida da..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent. ...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0 Kan kanskje lakke den på undersida da..? Er mulig det går, men jeg stiller meg litt tvilende, siden det blir problemer med fokus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent. ...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0 Den transparante virker utmerket med optisk mus. Har begge fargene selv og du merker ikke noen forskjell. Jeg har modda den blå selv og har fortsatt ingen problemer når jeg bruker den. Bruker den på hvite/transparante icemat'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå