Gå til innhold

Mouse mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5mm iallefall i mitt tilfelle..

lodde ut lodde inn.. :D

prøve den på sort musematte-> få panikk -> begynne å spare til ny mus-> komme borti plastpose fra rema (hvit)-> bedre følelse enn på julaften -> leve 2mnd på A4ark ->gå lei elendig aim på CS-> spørre på forum hvilken musmatte som fungerer med blå led... :no:

hehe, dette er story'n min...

Lenke til kommentar
Hey!

for en liten stund siden bytta jeg den røde led'n i mx700'en min med en blå..

har siden da brukt a4 ark som "musmatte".. :no:

så jeg lurte på om dere vet om en musmatte som jeg kan kjøpe meg og bruke med musa mi..?

hei!

har lyst å bytte til blå led i min mx500 mus også.

Men lurte på hvilken type led du brukte?

Lenke til kommentar
Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent.

...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0

Kan kanskje lakke den på undersida da..?

Lenke til kommentar
Åjo.. Det gjør det. Den hvite Icemat er billigere enn den sorte. Den er vel egentlig ikke hvit, men transparent.

...og transparent IceMat fungerer ikke med optisk mus. Det er en grunn til at det kun er den svarte som bundles med IE 3.0

Kan kanskje lakke den på undersida da..?

Er mulig det går, men jeg stiller meg litt tvilende, siden det blir problemer med fokus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o

Den transparante virker utmerket med optisk mus. Har begge fargene selv og du merker ikke noen forskjell.

Jeg har modda den blå selv og har fortsatt ingen problemer når jeg bruker den. Bruker den på hvite/transparante icemat'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...