Gå til innhold

ImageQuest Q910 problem

fawsum

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en Hyundai ImageQuest Q910 CRT-skjerm som jeg er litt misfornøyd med, det er nemlig små, så vidt synlige, vertikale streker rundt omkring på skjermen. Ikke store greiene, men likevel irriterende.

Er dette normalt eller har jeg fått feilvare?

Mvh. Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme skjermen, med samme problemene.

Sendte min inn på service, men skjermen jeg fikk i innbytte hadde akkurat samme problemene..........bummer

Så hvis du akkurat har kjøpt den anbefaler jeg å sende den tilbake på evt. returrett. q910 er ingen skjerm å spare på

mvh,

Idar

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke det er skjermkortet det er noe feil med, men hvis det skulle ha noe å si så har jeg et powercolor 9800 pro.

Uff, angerfristen har gått ut, og jeg vet ikke om jeg gidder å returnere skjermen for å eventuelt få tilbake en skjerm med samme problem.

Lenke til kommentar
Den skjermen er det beste av det beste.

Var vel kanskje å ta litt i? :p

Hadde selv en Hyundai F910, med samme problem. Masse små så vidt synlige, vertikale streker rundt omkring på skjermen. Dette har jeg hørt at mange andre også har opplevd. Benyttet meg av angreretten, heldigvis.

Lenke til kommentar

Ja ja, jeg får bare prøve å leve med det tenker jeg. Jeg gidder ikke prøve å bytte skjermen, vente i en uke eller to, for så å kanskje få en skjerm som har samme problem.

Men jeg kjøper ihvertfall ikke hyundai neste gang, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...