BuffyAnneSummers Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Du er kun ett par år yngre enn meg og det er helt kurant å vente med sex til man er bedre kjent. Hvis hun presser på så får du vurdere om du burde fortelle det alikevel eller ei. Hadde fortalt det hvis du håpet på noe langvarig med jenta, er alltid best å være ærlig så får de ta det som de vil, i det minste har du ren samvittighet og kan gå med hodet høyt. Siden herpes kun smitter ved utbrudd så burde det ærlig talt ikke være ett hinder å ha ONS når du er symptomfri. Endret 2. februar 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Du er kun ett par år yngre enn meg og det er helt kurant å vente med sex til man er bedre kjent. Hvis hun presser på så får du vurdere om du burde fortelle det alikevel eller ei. Hadde fortalt det hvis du håpet på noe langvarig med jenta, er alltid best å være ærlig så får de ta det som de vil, i det minste har du ren samvittighet og kan gå med hodet høyt. Siden herpes kun smitter ved utbrudd så burde det ærlig talt ikke være ett hinder å ha ONS når du er symptomfri. Joda, men er ikke ONS jeg tenker på, men heller en potensiell dame jeg virkelig, virkelig liker. Så vet jeg at mest sannsynlig så vil hun takke nei, fordi hvem vil få det viruset resten av livet, når det finnes så mange andre menn der ute som ikke har det? Spesielt når det er så vondt for jenter å få det... Jeg sliter så psykisk nå. Ingen livssglede, tenker konstant på det her og klarer ikke fokusere på annet... RESTEN AV LIVET må jeg leve med det her og vite at det smitter. Vet ikke om jeg noen gang kommer til å klare å legge det fra meg og fungere normalt... Anonymous poster hash: 7eb83...d17 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Tenker at det blir umulig for meg å få dame da alle i denne generasjonen tenker på Herpes som ekstremt ekkelt... Anonymous poster hash: 7eb83...d17 Nei, du tenker på det som ekstremt ekkelt. Nå er vi flere i tråden her som har prøvd å fortelle deg at å ha herpes er omtrent like dramatisk som å ha eksem. Det er virkelig en bagatell; en ikke-sak. Så vet jeg at mest sannsynlig så vil hun takke nei, fordi hvem vil få det viruset resten av livet, når det finnes så mange andre menn der ute som ikke har det? Spesielt når det er så vondt for jenter å få det... Anonymous poster hash: 7eb83...d17 Nei, hør på hva vi sier da, mann! Det er ekstremt få som ikke har det. De aller fleste av oss har det, eller kommer til å få det, vi bare vet det ikke da det er så uendelig bagatellmessig. Seriøst, jeg begynner å lure på om du gjør deg til. Ta deg litt sammen her nå da. Anonymous poster hash: c9135...015 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Vet du hva TS, så hysterisk som du er så kan du bare leve singel resten av livet og aldri få kjøtt på kukken igjen. Slapp for faen av. Du overdramatiserer og krisemaksimerer noe voldsomt. Basert på hvordan du høres ut her så bør du ikke få dame, men ikke pga. herpesen som koser seg på kukken din. Ingen dame vil ha en fjott som tror livet er ødelagt pga. noe mesteparten av verden har. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå