Øystein.F. Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Denne månaden skal gamle klassikarar ut til folket.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i februar Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om du ikkje er svært oppteken med å leggje ville beist i bakken no, har du eit forklaringsproblem. Vil heller si at du har et forklaringsproblem om du ikke er opptatt med Subnautica i stedet. Men kom vel for mange japanske AAA-konsollspill i januar til at Gamer hadde tid til å fokusere på det..... 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om du ikkje er svært oppteken med å leggje ville beist i bakken no, har du eit forklaringsproblem.Vil heller si at du har et forklaringsproblem om du ikke er opptatt med Subnautica i stedet. Men kom vel for mange japanske AAA-konsollspill i januar til at Gamer hadde tid til å fokusere på det..... Ta det kuli. Vi jobber med en anmeldelse. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Godt å se at enda en måned kan gå forbi uten at lommeboken får kjørt seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Blir spennende om Kingdom Come, det er nå over 4 år siden jeg joina kickstarteren for det spillet, så langt har jeg greit å holde meg unna for mye Hype. Lenke til kommentar
Kaesar Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Må innrømme at Kingdom Come gjør at det kribler litt i fingrene. Skulle bare hatt mere tid til å faktisk spille Lenke til kommentar
Robban73 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hva med Stellaris: Apocalypse? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Kingdom Come og Shadow of the Colossus skal kjøpes. Uten å blunke. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Skal ha Shadow of the Colossus. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker. Søren, stemmer det. Rart at det har sneket seg under radaren i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Gooner76 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg gleder meg til Fishing: Barents sea http://www.fbsgame.no/ Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Tror fort februar kan toppe 2018 spillmessig for min del. Utvidelser til CIV og Stellaris, i tillegg til at Kingdom come absolutt ser ut til å ha potensiale. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Bayonetta 1 og 2 kommer til Switch om ca to uker. Søren, stemmer det. Rart at det har sneket seg under radaren i denne artikkelen. Argh. Den var sur, men det er ikkje til å unngå at ein mistar enkelte titlar, men det er surt likevel. Forarbeidet til desse sakene er å oppdatere kalender vår ved å sjekke releaselister, men av og finn vi titlar som ikkje er oppført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå