Hamsterino Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Flere av mine klassekamerater har ingenting i mot det, og har stort sett de samme meningene som meg, det være seg innvandrere, USA, Israel etc. Har ikke USA inne i en sår tid nei... Nei da så,,, Hvor i all verden går du på skole hen? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 USA har grepet om verden selvsagt. Ja?! RV trykker broshyrer om at "USA sannsynloivis er det eneste landet hvor bombene er smartere enn presidenten, og at velgerne bare er halvparten så smarte som det igjen". Jeg var en tur og anmeldte forholdet på Majortuen Politistasjon, tror du de gidder å gjøre noe? HENLAGT Det sier bare noe om hva slags land vi lever i, og hva det er gjennomsyret i. Jeg vurderer sterkt å trykke løpeseddeler, stille meg opp på Majorstuen med dem og en sor plakat. "Negerne har lav IQ. Niggere er dumme". Oi, plutselig hadde anti-rasistisk senter vært der etter fem minutter, og etter ti hadde jeg havnet i en kasjott av noe slag. Slik jeg forstår det synes du RV begår en urett, de snakker på en måte du synes er støtende og nedlatende. RV - består så vidt jeg vet for det meste av hvite nordmenn. SÅ derfor vil du hevne deg ved å snakke støtende og nedlatende om svarte, hvorav mange jo også er amerikanere. Hvor er logikken, og på hvilken måte vil dette føre til at RV slutter med sitt på og over kanten utspill ? Vil ikke ditt utspill tvert i mot bidra til at RV kan fortsette og argumentere noe ala ; altså hvorfor kan ikke vi snakke stygt om amerikanere når JoachimR snakker stygt om svarte ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 I Oslo Sentrum. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er det en sånn spesialskole det eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mente jeg det? Nei. Men har RV/RU/AKP-ML og Co. lov til å si at de amerikanske velgerne er dumme, da må jeg kunne si at visse andre er late. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja da betyr det at du ikke er noe bedre selv. MAO er du en dobbeltmoralist hvis du klager over utsagnene vedrørende amerikanerne. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja da betyr det at du ikke er noe bedre selv. MAO er du en dobbeltmoralist hvis du klager over utsagnene vedrørende amerikanerne. Tror poenget hans er at vi er det.. siden vi ikke reagerer på utsagn vedr. amerikanere... som sagt, det var ikke ment for å være stygg mot amerikanere, og beklager hvis det ble oppfattet slik... dumt av meg å slenge med leppa i en så seriøs debatt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mente jeg det? Nei. Men har RV/RU/AKP-ML og Co. lov til å si at de amerikanske velgerne er dumme, da må jeg kunne si at visse andre er late. Problemet ditt nå er jo at løpisen ikke sa noe om at amerikanere er dumme, men at Bush er en bæsj. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 den "løpisen" jeg så, skrev om den dumme Bush, og de dumme amerikanske velgerne, som stolte på ham. Jeg er glad at RV ikke har så stort budsjett for innrykk i avisene.... Det hadde jeg ikke tålt.... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, det er virkelig grufullt å se andre uttrykke sine meninger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ja, ihvertfall når det gjøres så respektløst som RV/RU/AKP (m-L) gjør det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan du ikke finne fram den løpisen, for jeg kan ærlig talt ikke huske noen slik løpis. forresten, det heter ikke AKP-ML, AKP-ml, AKP (m-l) AKP- m-l, AKP(ml), det heter AKP. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kan du ikke finne fram den løpisen, for jeg kan ærlig talt ikke huske noen slik løpis. forresten, det heter ikke AKP-ML, AKP-ml, AKP (m-l) AKP- m-l, AKP(ml), det heter AKP. Og det har det gjort i 10 år! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Da så, herved heter det AKP. Jeg skal se om jeg finner den "løpisen" i utkurven min, så skal jeg skanne den. men jeg er redd den ikke finnes lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå