Gå til innhold

amerikanere tåler ikke sin egen medisin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
USA har grepet om verden selvsagt. Ja?!

RV trykker broshyrer om at "USA sannsynloivis er det eneste landet hvor bombene er smartere enn presidenten, og at velgerne bare er halvparten så smarte som det igjen". Jeg var en tur og anmeldte forholdet på Majortuen Politistasjon, tror du de gidder å gjøre noe?

HENLAGT

Det sier bare noe om hva slags land vi lever i, og hva det er gjennomsyret i. Jeg vurderer sterkt å trykke løpeseddeler, stille meg opp på Majorstuen med dem og en sor plakat. "Negerne har lav IQ. Niggere er dumme". Oi, plutselig hadde anti-rasistisk senter vært der etter fem minutter, og etter ti hadde jeg havnet i en kasjott av noe slag.

Slik jeg forstår det synes du RV begår en urett, de snakker på en måte du synes er støtende og nedlatende.

RV - består så vidt jeg vet for det meste av hvite nordmenn.

SÅ derfor vil du hevne deg ved å snakke støtende og nedlatende om svarte, hvorav mange jo også er amerikanere.

Hvor er logikken, og på hvilken måte vil dette føre til at RV slutter med sitt på og over kanten utspill ?

Vil ikke ditt utspill tvert i mot bidra til at RV kan fortsette og argumentere noe ala ; altså hvorfor kan ikke vi snakke stygt om amerikanere når JoachimR snakker stygt om svarte ?

Lenke til kommentar
Ja da betyr det at du ikke er noe bedre selv. MAO er du en dobbeltmoralist hvis du klager over utsagnene vedrørende amerikanerne.

Tror poenget hans er at vi er det.. siden vi ikke reagerer på utsagn vedr. amerikanere...

som sagt, det var ikke ment for å være stygg mot amerikanere, og beklager hvis det ble oppfattet slik... dumt av meg å slenge med leppa i en så seriøs debatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...