Gå til innhold

amerikanere tåler ikke sin egen medisin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er greit å gå i Guevaraklær, men bare hvis man vet hvem det er, og støtter ham!

Hvis det er greit å gå med klær som støtter det man tror på, hvorfor kan ikke jeg gå med bomber jakke og boots på skolen? Jeg vet hva det står for, og hvis jeg mener det er riktig - hvorfor skal jeg da ikke få lov til å hate andre, samt vise fremfor andre at jeg hater de?

-ikke det at jeg hadde gjort det.

Ganske tåpelig diskusjon dette her ja, men det jeg ikke kjønner er at det er så veldig galt å "heie" på USA.

USA er jo som Tyskland var etter krigen. Og etter hva jeg har fått med meg, så er Saddam Hussein litt slemmere enn Bush.

Er det bedre å gå med en Chey Guervana t-skjorte, enn en Jessica Lynch t-skjorte?

Forresten hvorfor er det ingen som lager en tskjorte med Oskar Shindler?

Lenke til kommentar

USA har grepet om verden selvsagt. Ja?!

RV trykker broshyrer om at "USA sannsynloivis er det eneste landet hvor bombene er smartere enn presidenten, og at velgerne bare er halvparten så smarte som det igjen". Jeg var en tur og anmeldte forholdet på Majortuen Politistasjon, tror du de gidder å gjøre noe?

HENLAGT.

Lenke til kommentar

RV trykker broshyrer om at "USA sannsynloivis er det eneste landet hvor bombene er smartere enn presidenten, og at velgerne bare er halvparten så smarte som det igjen". Jeg var en tur og anmeldte forholdet på Majortuen Politistasjon, tror du de gidder å gjøre noe?

HENLAGT.

HAHAHAHA! Ikke si at du gjorde det? LATTIS! Det er bare så ekstremt pat**isk. Tipper de fikk seg en jævlig god latter ja :thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Fordi hvite amerikanere ikke har en historie bak seg der de har blitt undertrykket, misbrukt og utnyttet opp gjennom flere hundre år av den hvite mann.

Ta en titt på Moore´s The awful truth, sesong1 episode10.

anbefaler det på det sterkeste ;)

Michael Moore er samme mannen som lagde "Bowling for Columbine"

Lenke til kommentar

Det sier bare noe om hva slags land vi lever i, og hva det er gjennomsyret i. Jeg vurderer sterkt å trykke løpeseddeler, stille meg opp på Majorstuen med dem og en sor plakat. "Negerne har lav IQ. Niggere er dumme". Oi, plutselig hadde anti-rasistisk senter vært der etter fem minutter, og etter ti hadde jeg havnet i en kasjott av noe slag.

RV-brosjyren ble deretter sendt til Den Amerikanske Ambassaden.

Lenke til kommentar
Det sier bare noe om hva slags land vi lever i, og hva det er gjennomsyret i. Jeg vurderer sterkt å trykke løpeseddeler, stille meg opp på Majorstuen med dem og en sor plakat. "Negerne har lav IQ. Niggere er dumme". Oi, plutselig hadde anti-rasistisk senter vært der etter fem minutter, og etter ti hadde jeg havnet i en kasjott av noe slag.

Det verste er at du seriøst tror du kommer noen vei! HHAHAHAHAHA lattis, dette er bare dagens latter :thumbs: Du hadde jo garantert ikke reagert om det var Høyre og/eller FrP som gikk ut på samme måte mot sosialister. "Nei, politiske motstandere må politianmeldes, for å drive propaganda." *sukk*, du har ikke forstått så mye du? jaja, du er jo ennå ung. Du er jo litt søt der du raser frem da :blush:

Lenke til kommentar

Det du beskriver her ville sannsynligvis skjedd med meg om jeg sto med en plakat i New York med teksten 'Americans are weird'.. heldigvis er det skikkelig ytringsfrihet i dette landet..

Endret av Nimzowitsch
Lenke til kommentar

HENLAGT.

Det var RU og ikke RV som trykket den løpisen. Forsåvidt så synes jeg det var en nokså dårlig løpis, da den ikke tar problemet på alvor. Bush er ikke problemet, systemet er problemet. Bush er sikert smart han, men jævlig kynisk. Men å anmelde RU for en uskyldig løpis? hehehe Forsåvidt stod det ingenting om amerikanske velgere i den så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Det er greit å gå i Guevaraklær, men bare hvis man vet hvem det er, og støtter ham!

Hvis det er greit å gå med klær som støtter det man tror på, hvorfor kan ikke jeg gå med bomber jakke og boots på skolen? Jeg vet hva det står for, og hvis jeg mener det er riktig - hvorfor skal jeg da ikke få lov til å hate andre, samt vise fremfor andre at jeg hater de?

-ikke det at jeg hadde gjort det.

bomberjakke og boots betyr ikke at du er naziskinhead. . .

Lenke til kommentar
Hadde jeg s¨tått der med "negere er dumme" ville jeg havnet i kasjotten. "amerikanere er dumme" er imidlertid akseptert

Ehm negere er ett enkelt rase representer. Mens amerkanere er både hvite, svarte, latin amerikanere, asiatere osv....så du angriper ikke ett enkelt rase der noe som hadde blitt mer akseptert.

U know what i'm saying.

Lenke til kommentar
eg vurderer sterkt å trykke løpeseddeler, stille meg opp på Majorstuen med dem og en sor plakat. "Negerne har lav IQ. Niggere er dumme". Oi, plutselig hadde anti-rasistisk senter vært der etter fem minutter, og etter ti hadde jeg havnet i en kasjott av noe slag.

Du glemte en ting

Etter 2 minutter hadde du havnet på intensiven ;)

Lenke til kommentar
Hadde jeg s¨tått der med "negere er dumme" ville jeg havnet i kasjotten. "amerikanere er dumme" er imidlertid akseptert

Ehm negere er ett enkelt rase representer. Mens amerkanere er både hvite, svarte, latin amerikanere, asiatere osv....så du angriper ikke ett enkelt rase der noe som hadde blitt mer akseptert.

U know what i'm saying.

Du har forsåvidt rett, men det kommer litt an på hvordan man definerer rasisme. At "amerikanere er dumme" ER diskriminerende overfor de som er amerikanske er det egentlig ikke noen tvil om, men om det er rasisme...ja det har jeg sett at folk her har mange forskjellige meninger om...

Lenke til kommentar

Det er iallefall veldig galt å si at "Amerikanere er dumme"

trenger vel ikke si hvor dumt det egentlig er.

"Svensker er dumme" - den har iallefall jeg hørt før, sammen med "Nordmenn er bedre enn Svensker"

"sør-afrikanere har liten penis" - Tror jeg skal ha det til signatur, hva synes dere om det? kanskje jeg må lage en liten vote...

Det jeg merker, er at de fleste av dere(nå er jeg generaliserende nå!)

legger dere opp i små detaljer.

Ontopic:

Den artikkelen står jo på en kanadisk side, og for alldel så kan den være mindre seriøs.

Jeg, tror iallefall ikke at de fleste amerikanerene ikke hadde hatt noe i mot at kanadierene hadde vist flagget sitt, når de har gjennomført et mål - vi nordmenn gjør det, er amerikanerene sure på oss?

Ta foreksempel Bjørn Dæhlie, når han gikk på ski inn i mål etter å ha vunnet VM, var det noen som sa i mot at han brukte det Norske flagget?

Hvis det, så er det iallefall teit av personen som gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...