MrLee Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) http://www.canada.com um, ok? hvor mange ganger har vi ikke sett amerikanere med amerikanske armpatches, flagg på biler/ryggsekker osv..? Endret 11. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja? SO WHAT? Ikke bruker jeg norsk flagg alene i USA heller. Det bør da alle forstå! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ja? SO WHAT? So what? Når jeg leser noe prøver jeg å forstå det andre skriver, ikke at det alltid er så lett når jeg heier på USA uansett hvor eller hva det gjelder. Jeg bryr meg ikke om hva andre sier, selv om de av og til har veldig gode argumenter. USA er jo best uansett da, det har i allefall jeg forestilt meg inni hodet mitt. For amerikanerne er så fine, gode og myke å ta på.. Eller vent...var det en annen som mente det kanskje? Poenget til MrLee var dobbeltmoral...uansett så er det latterlig å bry seg om en sånn filleting... Endret 11. desember 2003 av lodott Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja? SO WHAT? Ikke bruker jeg norsk flagg alene i USA heller. Det bør da alle forstå! Herre... det er ikke det det er snakk om her. Det er snakk om at amerikanerne er sure på canadierne fordi de viser fram det canadiske flagget i flere sammenhenger. Ironisk nok så er amerikanerne selv, veeeldig flittige i å bruke nasjonale symboler selv. Get it? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er så lei av det amerikanske flagget at jeg vil helt spy. Er det noen land i verden som bruker flagget sitt mer enn USA tro. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei, men gjør det noe? Det er det vakreste flagget i verden. Jeg går med det daglig! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dette går det egentlig ikke ann å diskutere. Lenke til kommentar
farke Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 GO CANADA! Fatter har en koffert med et norsk flagg-klistremerke på... mon tro om han hadde fått "det onde øyet" av amerikansk tollvesen ved Kennedy? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Bryr meg midt i ræven at både du og amerikanere er stolt av flagget sitt, men det blir lissom som å ligge på ryggen og pisse rett opp i lufta når amerikanere hevder at canadiere overbruker flagget sitt. Men, litt vanskelig å diskutere dette her. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei, men gjør det noe? Det er det vakreste flagget i verden. Jeg går med det daglig! Men da mener du jo at det Amerikanske flagget er bedre enn det Canadiske, og siden flagget betyr så mye for deg, vil jo det si at Amerikanere er bedre enn Canadiere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Offtopic: Jeg har bodd i Canada. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vet det, i Montreal i et halvt år. Men siden du går med amerikansk flagg i Norge burde vel Canadiere få lov til å gå med Canadisk flagg i USA! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 USA er en verdensmakt. De trenger støtte i sår tid. Canada virker en smule hovne der de flagger som om det skulle vært nasjonaldag vær enda dag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du synes vel det. I morgen skal jeg være stolt, å gå med en T-skjorte med "god bless America". Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hva synes klassekameratene dine om ditt kjærlighetsforhold til USA? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 USA er en verdensmakt. De trenger støtte i sår tid. Ja, dakars dakars USA. De har det så vondt, atte. Canada virker en smule hovne der de flagger som om det skulle vært nasjonaldag vær enda dag. Dette er forbeholdt USA, altså? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 USA er en verdensmakt. De trenger støtte i sår tid. Ja, dakars dakars USA. De har det så vondt, atte. Canada virker en smule hovne der de flagger som om det skulle vært nasjonaldag vær enda dag. Dette er forbeholdt USA, altså? Fantastisk, nesten gullkorn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Flere av mine klassekamerater har ingenting i mot det, og har stort sett de samme meningene som meg, det være seg innvandrere, USA, Israel etc. Har ikke USA inne i en sår tid nei... Nei da så,,, Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvorfor har USA det så forferdelig, fordi de begynner å grue seg til de må begynne å betale gjelda si, og begynne å betale skatt til FN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå