akelbo Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 EA bekrefter at spillet nå kommer i 2019, men mener det ikke er snakk om en utsettelse.Anthem-lanseringen må vike for et nytt Battlefield-spill Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Nå må de faen meg ta å gi seg 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 vel... Det skader helt sikkert ikke at de får noen måneder til med utvikling 1 Lenke til kommentar
VanH Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Og Dragon Age 4 blir satt lengre ned på lista... ser nok ikke det spillet før 2020. Kanskje aldri, hvis Anthem flopper. Singleplayer-games er åpenbart ikke lenger lønnsomt nok for EA. Alle spill må nå ha multiplayer og MTX. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Forhåndskjøpte Mass Effect Andromeda, trodde det skulle være bra..Ikke rørt EA siden, blir aldri noen preorders fram dem igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 EA begynner å fucke opp Anthem nesten 2 år før det kommer ut. godt gjort. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Forhåndskjøpte Mass Effect Andromeda, trodde det skulle være bra..Ikke rørt EA siden, blir aldri noen preorders fram dem igjen under nød så kan vi jo unnskylde det fordi det ikke var det originale studioet som utviklet spillet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folkens, ikke glem Titanfall 2. Det ble dyttet inn mellom Call of Duty og Battlefield, og resultatet ble logisk nok at det ble oversett. Vil dere virkelig ha Anthem dyttet inn mellom Call of Duty og Battlefield, og la det lide samme skjebne som Titanfall 2? Bedre å lansere det noen måneder senere, så det får all oppmerksomheten selv. Om de får noen måneder ekstra på å polere det i tillegg er det jo enda bedre. 6 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Håper det er sant at Bad Company 3 kommer ut Sjekk: https://new.webhallen.com/se/product/197070-Battlefield-Bad-Company-3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Bruker nok den ekstra tiden på å implementere ett godt lootbox system Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 EA taper jo ikke stort på å gjøre dette, i verste fall trenger de den ekstra tiden for å fikse bugs, i beste fall er de ferdige og bruker tiden på å produsere en eller flere launch day dlc / mtx løsninger. Sett fra EA sitt perspektiv ofc. Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 De trenger vel ett ekstra år på å finne ut hvordan de skal få loppe forbrukerene for mest mulig peng via microtransactions og annet møkk. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Forhåndskjøpte Mass Effect Andromeda, trodde det skulle være bra..Ikke rørt EA siden, blir aldri noen preorders fram dem igjen Klar over at det ikke engang var samme team som laget Mass Effect Andromeda ? BioWare Edmonton laget de første Mass Effect spillene, å det var BioWare MONTREAL som laget Andromeda, å de hadde aldri rørt et Mass Effect spill før. Når BioWare Montreal lagde Andromeda, så var teamet fra BioWare Edmonton opptatt med å jobbe på spreng med å lage Anthem. Så skuffelsen ligger desverre der, de som lagde Andromeda var ikke rustet til å lage et Mass Effect spill i d hele tatt, derfor den store fjaskoen. De har nå jobbet totalt i 6 år med Anthem, noe som kan tyde på at mye arbeid er lagt inn i spill produksjonen der! Å at Edmonton teamet har jobbet med Anthem som har hatt en så stor suksess i Mass Effect er jo spennende i seg selv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Har de jobbet så lenge med Anthem altså? Det var jeg ikke klar over faktisk. Da bør det jo være ganske mye bra arbeid her ja. Men jeg har liksom ikke latt meg imponerer noe særlig over det som har blitt vist så langt, jeg drar automatisk generisk og Destiny kortet jeg altså. Men så skal jeg innrømme at jeg ikke akkurat har gjort noe dypdykk i dette spillet siden det såg såpass kjedelig ut. Endret 20. januar 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Enig med Mala, men jeg har heller ikke satt meg skikkelig inn i muligheter og slikt. Sett ish 20 min gameplay siste dagene og syntes det veldig ut som en copy paste av destiny. 1 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Har de jobbet så lenge med Anthem altså? Det var jeg ikke klar over faktisk. Da bør det jo være ganske mye bra arbeid her ja. Men jeg har liksom ikke latt meg imponerer noe særlig over det som har blitt vist så langt, jeg drar automatisk generisk og Destiny kortet jeg altså. Men så skal jeg innrømme at jeg ikke akkurat har gjort noe dypdykk i dette spillet siden det såg såpass kjedelig ut. Altså 6 år siden de startet i d små.Her er en youtube video fra e3 2014: https://www.youtube.com/watch?v=CX0KRM7JEf8 Destiny ble satt i produksjon et par år før Anthem, å Anthem er i korte trekk samme type spill, akkurat som at The Division er under samme tak så å si. Så likhetene blir for mange for mye.. Men nå har ikke jeg spilt Destiny, så om spillet er identisk vil ikke jeg se noe forskjell, vil være helt nytt for min del Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Destiny var hinsidig søppel for min del, og dette ser jo ut til å være mer av det samme bare i en penere innpakning. Altså totalt uinteressant loot-shooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå