N-4K0 Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Samme her, spesielt siden jeg er rett under 1.90. Sjelden jeg er i en bank. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Da er det vel heller sjelden at du er lavere enn andre? Vil si du er høy. Samme her. Sjelden jeg bowler. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Samme her. Og ja, selv om mange er over 1.90, kan jeg bare huske et par stk jeg har møtt som er høyere enn meg. Sjelden jeg spiser fisk, selv om jeg elsker det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 Det er faktisk både og her. Elsker fiskepinner, fiskegrateng, fiskekaker, tørketfisk, stekt fisk. Men er ikke så veldig glad i alt annet fiskeretter. Med andre ord, jeg kan spise fisk, men er ikke så himmelskt glad i det. Sjeldent jeg spiser kylling. Samme greia her også. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Skjelden jeg ikke ser på forumet her.. Edit: Beklager TheDarkSeeds- SCM gikk litt fort i svingene her og missforstod reglene: Jeg spiser og faktisk lager hjemmelaget fiskegrateng og fiskeboller, men har per dags dato vansker med å lage kylling som jeg kan slenge de i frityrkokern.. Ellers er favorittretten min faktisk fiskegrateng jeg lager selv med mye torsk i Godt mulig jeg ikke henger helt med enda, så bare ignorer meg for neste person som ønsker å delta i lekene.. Endret 30. mai 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Skjelden jeg ikke ser på forumet her... Hei, du svarte ikke på min. :hrm: Leken er sånn at man skal også svare på andres sin "Skjelden jeg gjør". Endret 30. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Det er faktisk både og her. Elsker fiskepinner, fiskegrateng, fiskekaker, tørketfisk, stekt fisk. Men er ikke så veldig glad i alt annet fiskeretter. Med andre ord, jeg kan spise fisk, men er ikke så himmelskt glad i det. Sjeldent jeg spiser kylling. Samme greia her også. Samme her. Sjeldent jeg er ute på byen. Endret 8. juni 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Samme her. Føler ikke helt det behovet lengre. Det ender som regel opp med at man føler at man betaler alt for mye for en øl, samtidig som ukjente folk rundt en er fulle og ustabile. Sjelden jeg sover ute i telt. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Skjelden jeg skriver sjelden med skj. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Skjelden jeg skriver sjelden med skj. Du må svare også. :nei: Samme her. Føler ikke helt det behovet lengre. Det ender som regel opp med at man føler at man betaler alt for mye for en øl, samtidig som ukjente folk rundt en er fulle og ustabile. Sjelden jeg sover ute i telt. Samme her. Skjeldent jeg spiller Ps2 spill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Samme her. Sjelden jeg er forsinket til saker og ting. Liker å være punktlig. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Samme her, de få gangene jeg skal noe spesielt. Sjelden jeg sover over 12 timer i strekk uten å våkne. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Helt samme. Sjelden jeg deltar i denne leken. Endret 27. juni 2018 av Mr supergomp Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg og. Sjelden jeg bryr meg om politikk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2018 Samme her. Skjeldent jeg snauer kjønsorganet mitt, fjerne alt av hår der nede. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Samme her. Sjeldent jeg er oppe på hustaket. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Samme her. Sjelden jeg er på vinmonopolet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2018 Har noen favoritter av alkohol, men er også skjeldent jeg på vinmonopolet. Skjeldent jeg tøyer grensene mine. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Prøver å presse meg selv til det, men blir sjeldent her også. Sjelden jeg spiser på Mcdonalds. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 Helt umulig her, McDonalds finnes ikke her jeg bor. :dontgetit: Skjeldent jeg drar på Joker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg