Scarvo Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Samme her. Sjelden jeg sykler på vinterstid. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Ikke helt skjeldent her da. Skjeldent jeg tar båt. Sjeldent jeg lar skrivefeil gå ubemerket - ei heller nå. Det skrives sjeldent, uten k. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2018 Forfatter Del Skrevet 7. november 2018 (endret) Samme her. Sjelden jeg sykler på vinterstid. Samme her. Sjeldent jeg lar skrivefeil gå ubemerket - ei heller nå. Det skrives sjeldent, uten k. Skjeldent at jeg kritiserer folk som på peker andres skrivefeil. Alle skriver feil ny og ned. Selv den beste skriver feil. PS: Retighetslinjen her inne sier at du skal ikke på peke andres skrivefeil. Hvis det virkelig plager deg, da får du skrike til veggen, ikke her inne. Endret 7. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 La nå mannen skrive slik som han selv ønsker. Sjelden jeg er sur på TheDarkSeeds Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 La nå mannen skrive slik som han selv ønsker. Sjelden jeg er sur på TheDarkSeeds Jeg kan ikke noe for den holdningen kommer en skjelden gang, hvis humøret mitt ikke er på topp. Beklager virkelig, hvis du følte at det ble en negativ stemning her i denne leken nå. La oss late som om det aldri har skjedd, og fortsette med leken. Skjeldent jeg leser bibelen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Samme her. Sjelden jeg går i kirken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2018 Forfatter Del Skrevet 14. november 2018 Samme her. Kun i begravelse, bryllup og dåp. Skjeldent jeg ser husflua i denne tiden av året. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Samme her. Sjelden jeg ser politifolk her jeg bor. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Ikke jeg. Skjeldent jeg leser bøker. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Ikke sjeldent her. Liker i grunn å lese Sjelden jeg kommer for sent/forsover meg til ting. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2018 Forfatter Del Skrevet 16. november 2018 Samme her. Er alltids ca halv time før tiden. Skjeldent jeg sover forbi en dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Samme her. Sjelden jeg går med vintersko. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Samma her. Går med samme sko hele året jeg. Et par jeg fikk i gave, som passer til alt. Sjelden jeg spiser ris. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Ikke sjelden her. Sjelden jeg er ute å spiser på dyre restauranter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Samme her. Skjeldent jeg ser på barnetv på NRK Super i min voksen alder. Endret 19. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Samme her. Sjelden jeg ikke er ute av huset i løpet av en dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 (endret) Det skjer faktisk her. :wee: Jeg kan fint være inne nesten en hel uke i strekk. Skjeldent jeg er ute og jogger. Det skjer kun på karate treningen. Endret 19. november 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Tja. Prøver å få gjort det noen ganger i måneden. Ikke alltid jeg er like flink da. Sjelden jeg spiser rå fisk. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. november 2018 Forfatter Del Skrevet 21. november 2018 Det nærmeste rå fisk jeg spiser er røykalaks og makrell i tomat, med chili smak. Men kan faktisk bli kvalm, hvis jeg spiser for mye av det. Så, svaret blir ja. Skjeldent jeg drikker Energi Drikk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Samme her. Sjelden jeg spiser banan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg