Scarvo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Fyrer når det er kaldt i huset Vinteren her i fjor var skitkald. Aldri fyrt mer enn jeg gjorde da. Sjelden jeg spiser vannmelon. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Nesten skjeldent, spiser det på sommertid. Skjeldent jeg er syk. Endret 29. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Direkte syk har jeg ikke vært på flere år. Sjelden jeg også spiser vannmelon, skjer ikke ofte på sommeren engang. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg spiser vannmelon om sommeren, fin måte å holde seg hydrert på synes jeg. Sjelden jeg drikker brus med mindre det skal blandes ut. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Ikke jeg. Sjelden jeg drar på butikk på en søndag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Direkte syk har jeg ikke vært på flere år. Sjelden jeg også spiser vannmelon, skjer ikke ofte på sommeren engang. Direkte syk!! Hva mener du med direkte syk? =/ Ikke jeg. Sjelden jeg drar på butikk på en søndag. Nesten skjeldent her. Skjeldent jeg spiller på min Nintendo Gamecube. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Samme her, siden jeg ikke har Gamecube. Sjelden jeg gjør noe skikkelig dumt. Direkte syk!! Hva mener du med direkte syk? Spesifikt syk, hvis det er bedre. Altså, jeg har følt meg dårlig nå og da, men ikke så dårlig at jeg vil kalle det syk. Lenke til kommentar
Sopptur Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Lenge siden jeg har gjort noe skikkelig dumt nå, fått bedre impulskontroll med alderen, heldigvis ? Sjelden jeg kjører bil! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Samme her. Sjelden jeg svarer på Sopptur sine kommentarer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Samme her. Skjeldent jeg maler et hus. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Samme her. Sjelden jeg ikke vasker hendene etter å ha vært på do. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Samme her, siden jeg ikke har Gamecube. Sjelden jeg gjør noe skikkelig dumt. Spesifikt syk, hvis det er bedre. Altså, jeg har følt meg dårlig nå og da, men ikke så dårlig at jeg vil kalle det syk. Forkjølelse, tett i nesa, bittelitt ondt i hode, er ikke en sykdom for meg. De som sier at man er syk når man har det, kaller jeg for tullesyke. Men uansett, det er greit. Samme her. Sjelden jeg ikke vasker hendene etter å ha vært på do. Samme her, vasker hendende mine vær gang etter do-besøk, og vasker dem ekstra hvis jeg har diare/hemoroide plager. Skjeldent jeg ser en kjedelig film. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Samme her. Sjelden jeg nyser så hardt at jeg får vondt i halsen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Ikke her. Har tildens til å nyse ganske kraftig. Kan tenke meg naboene over gangen kan fint høre meg, selv om leilighets døra våres er lukket. Skjeldent jeg spiser sjokolade is. Endret 2. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Samme her. Sjelden jeg er redd. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Samme her. Skjeldent jeg blir direkte skremt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Samme her. Sjelden jeg sover på sofaen. Lenke til kommentar
Snapfat Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Samme her. Skriver sjeldent sjelden med k. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Det er ikke skjeldent hos meg. ¦D Skjeldent jeg spiser habanero i mat. Endret 4. oktober 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Samme her. Sjelden jeg spiser kun ris til middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg