TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Seriøst DarkSeeds? Pusser du ikke tennene når du skal ut å møte folk? Ikke jeg. Pusser hver morgen og kveld. Sjelden jeg ødelegger ting. Det er noe som heter munnskyld. Samme her. Sjelden jeg drikker noe som er varmt. Ikke jeg. Skjeldent jeg spiser snikkers. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Samme her, kan ikke spise noe med melkesjokolade pga. laktoseintoleranse. Sjelden jeg spiser pølser. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Ikke jeg, jeg er en pølse elsker. Skjeldent jeg beundrer lyn og torden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg gjør det. Synes tordenvær er fascinerende. Sjelden jeg bruker kompliserte ord, slik som onomatopoetikon. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. august 2018 Forfatter Del Skrevet 13. august 2018 Jeg gjør det. Synes tordenvær er fascinerende. Sjelden jeg bruker kompliserte ord, slik som onomatopoetikon. Syns også tordenvær er fasinerende, bare det at det er ikke ofte det er tordenvær her jeg bor. Det hender jah, men ikke ofte. =\ Jeg bruker så og si aldri kobliserte ord, spesielt de ordene jeg ikke vet hva er. Skjeldent jeg spiller på 3DS. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Jeg også, aldri prøvd det. Sjelden jeg prøver å spille gitar. Syns også tordenvær er fasinerende, bare det at det er ikke ofte det er tordenvær her jeg bor. Det hender jah, men ikke ofte. =\ Vi hadde tordenvær her to ganger i løpet av de sistre tre ukene pga. kaldere vær som kom inn etter varmen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 Samme her. Skjeldent jeg drikker energi drikk. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Samme her. Sjelden jeg spiser banan. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august 2018 Forfatter Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Ikke her. Banan er en av mine favoritt frukt. Skjeldent jeg spiser Qumkuat (bitte småe baby appelsiner). Endret 15. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Samme her. Sjelden jeg ser ekorn. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august 2018 Forfatter Del Skrevet 16. august 2018 Samme her. Skjeldent jeg ha på ha på brødskiva. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Samme her. Sjelden jeg kjøper gulost på butikken. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Ikke jeg, er glad i ost. Skjeldent jeg sover forbi en dag. Har ikke gjort det på år og dager nå. Endret 18. august 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Hva mener du med sover forbi hvis jeg får spørre? Tenker du da på å sove gjennom hele dagen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. august 2018 Forfatter Del Skrevet 19. august 2018 Hva mener du med sover forbi hvis jeg får spørre? Tenker du da på å sove gjennom hele dagen? Jah, at du ret og slett sover sover forbi en dag. At du ikke er våken på en hel dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jah, at du ret og slett sover sover forbi en dag. At du ikke er våken på en hel dag. Ok. Nei det har ikke skjedd meg før at jeg har sovet gjennom en hel dag. Sjelden jeg nyser flere ganger på rad. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Ikke her. Det skjer meg ca 1-2 ganger i månden. Skjeldent jeg spiser Kleppmelk. Mmm, farlig godt. :love: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Samme her. Hadde faktisk aldri hørt om det før jeg så artikkelen. Sjelden jeg tar situps. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Har ikke tatt situps på kanskje 4-5 år.Sjelden jeg spiser snop. Men når jeg gjør det, så spiser jeg for mye og blir drit lei det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august 2018 Forfatter Del Skrevet 26. august 2018 Ikke skjeldent her. Jeg spiser godter anen vær uke. Skjeldent jeg tar bilde av en sommerfugl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg