TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Fungerer på samme måte som denne leken Jeg har... -leken , forskjellen er at her sier man ting man skjeldent gjør. Skjeldent jeg kjøper kryddersmørr. Endret 22. mai 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Samme her, har laget det en gang selv og det ble digg. Det er sjelden jeg er i svømmebasseng i Norge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Samme her. Det er sjelden jeg sovner fort når jeg legger meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Samme her også. Som regel tar det ca et kvarter til en halv time til jeg sovner. Skjeldent at jeg spiser brød i fat. Spiste det til kveldsmat i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg og. Skjelden jeg gjør noe særlig av viktighet. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Sjelden jeg sover mer enn 5 timer. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det er sjelden jeg legger til en overflødig k i ordet sjelden. 8 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Sjelden jeg sover mer enn 5 timer. Jeg sover mer en 5 timer. Det er sjelden jeg legger til en overflødig k i ordet sjelden. Det er ikke skjeldent hos meg. Flodec og Belfaborac, der begge må huske å svare han som er rett ovenfor dere. :nei: Husk det til neste gang, takk. Jeg og. Skjelden jeg gjør noe særlig av viktighet. Samme her. Skjeldent at jeg får sms eller tlf fra min eks. Endret 31. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Veldig sjeldent for meg også. Sjelden jeg får meg noe av dama for tiden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Får aldri, pga jeg er singel nå. Liker å se på tegneserie på tv, men det er skjeldent jeg gjør det nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Samme her. Sjelden jeg leser papiravis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Samme her Det er skjeldent at underbevistheten min klarer å skremme meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Så stille det ble her da. :-\ Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Tror ingen skjønner hva du mente med det du skrev. Jeg fortsetter. Det er sjelden jeg spiser lakris. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Tror ingen skjønner hva du mente med det du skrev. Jeg fortsetter. Det er sjelden jeg spiser lakris. Jeg elsker lakris. Det jeg mener er, de fleste blir redd/skremt av mareritt. Med andre ord: Det er skjeldent jeg blir skremt av mareritt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg blir skremt, og livredd av mareritt. Det kan være helt forferdelig. Jeg tror ikke det er mareritt du har opplevd. Jeg er i våken tilstand ikke så veldig redd og blir ikke så lett skremt. Det er sjelden jeg tar tog. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg blir skremt, og livredd av mareritt. Det kan være helt forferdelig. Jeg tror ikke det er mareritt du har opplevd. Jeg er i våken tilstand ikke så veldig redd og blir ikke så lett skremt. Det er sjelden jeg tar tog. Da kommer det ann på hva du definerrer mareritt som. Jeg kan drømme om skumle demoner, aliens lignende skapninger som jakter etter meg. Også kan jeg drømme om at jeg er i en ekstrem naturkatastrofe. Dette er mareritt for de fleste. For meg er de fasinerende. Skjeldent at jeg tar tog her også. Det er sjeldent at jeg har ullstrømpe på meg på vinteren. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Samme her. Det er sjelden jeg slår meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Det er ikke sjeldent hos meg. Jeg slår meg vær mandag og onsdag på karate trening, når vi er to mot to og kamp og sånt. Det er sjeldent at jeg er på badelang og bader i nå værende tilstand, venter enda på en ny støttekontakt. :hm: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg mener i dan alderen jeg er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg