Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Manchester United

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen andreball som United greier å ta. Det er akkurat som om hele laget er dritlate. Faen som jeg savner intensitet, litt gutts og litt direkte spill. Det er direkte flaut å se på dette laget nå, satan - de burde gå til lønningskontoret hele gjengen og trekke seg selv en ukeslønn

Lenke til kommentar
  Roger Roger skrev (På 31.1.2018 den 21.36):

Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt.

Igjen - dagens kamp ligger på spillerne - ikke Mourinho. Jævla irriterende å lese all den søpla du kommer med her 

• Liker 3
Lenke til kommentar
  bshagen skrev (På 31.1.2018 den 21.38):

Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt.

Igjen - dagens kamp ligger på spillerne - ikke Mourinho. Jævla irriterende å lese all den søpla du kommer med her

Statistikken hans borte mot topplag lyver ikke, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
  Roger Roger skrev (På 31.1.2018 den 21.45):

bshagen skrev (På 31.1.2018 den 21.38):

Statistikken hans borte mot topplag lyver ikke, sier nå jeg.

Men de tabbene som skjedde i dag har NULL å si i forhold til Mourinho! Er dette noe du ikke forstår? Er det Mourinhos feil at Jones putta et selvmål f.eks? Nei? Finn på noe annet å se på TV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...