oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Fellaini må da ha blitt skadd? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Dette laget har gitt opp. Vært elendige, masse feil og lar Spurs vinne ballen... Endret 31. januar 2018 av Mr. President™ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Det finnes ingen andreball som United greier å ta. Det er akkurat som om hele laget er dritlate. Faen som jeg savner intensitet, litt gutts og litt direkte spill. Det er direkte flaut å se på dette laget nå, satan - de burde gå til lønningskontoret hele gjengen og trekke seg selv en ukeslønn Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 holder vi på med???? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Tottenham kunne vunnet 10-0 og det hsdde vært fortjent. Spillerne våre kunne ikke brydd seg mindre Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Klarer ikke å sende en jævla pasning til riktig spiller engang.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hadde egentlig tenkt å skryte av Alli, men nå er han tilbake til der han har vært store deler av sesongen. Holder for lenge på ball og mister/slår dårlig passing. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt. Igjen - dagens kamp ligger på spillerne - ikke Mourinho. Jævla irriterende å lese all den søpla du kommer med her 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 har håret signert? helvette, det gjør jo kvelden bare værre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Dele Alli er fortsatt en ekkel drittspiller Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Dele Alli må ha en ettersleng... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hvor mange dueller har Lukaku vunnet i dag...? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Dele Alli må ha en ettersleng... Overraskende at han har klart å holde seg så lenge. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt. Igjen - dagens kamp ligger på spillerne - ikke Mourinho. Jævla irriterende å lese all den søpla du kommer med her Statistikken hans borte mot topplag lyver ikke, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hvordan får Valencia ikke gult? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Fortjent seier. Ikke noe mer å si om den saken Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) tusen takk for 90 min jeg aldri får igjen. Lukaku kan forresten dra til helvette. Endret 31. januar 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Om han ikke gikk ut med skade er dette tidenes dickmove av Mourinho. Makan til uprofesjonell oppførsel til mannen som nettopp har signert ny kontrakt. Igjen - dagens kamp ligger på spillerne - ikke Mourinho. Jævla irriterende å lese all den søpla du kommer med her Statistikken hans borte mot topplag lyver ikke, sier nå jeg. Men de tabbene som skjedde i dag har NULL å si i forhold til Mourinho! Er dette noe du ikke forstår? Er det Mourinhos feil at Jones putta et selvmål f.eks? Nei? Finn på noe annet å se på TV Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Veldig fortjent seier, jeg har bare sett de siste 60 minuttene av kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå