Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 ut med lukaku og inn med rash Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Grusomt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Herlig at Mou signerte ny kontrakt med MU. En patetisk manager som ikke skuffer når det kommer til å spille drepende kjedelig fotball. For min rival må jeg absolutt si... #My Manager 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Aiaiai, dette er ikke bra for liverpool sin del.4 Kommer jo nærmere United om det står seg (noe det ikke gjør)? Joa, men liverpool møter tottenham i neste kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 United-dommer igjen... Og igjen. Godt å se at hatet og bitterheten er tilbake for fullt! Tyder på at United er på riktig vei. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Herlig at Mou signerte ny kontrakt med MU. En patetisk manager som ikke skuffer når det kommer til å spille drepende kjedelig fotball. For min rival må jeg absolutt si... #My Manager Godt du kan skyte inn med litt innsiktsfull analyse, som vanlig 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) At de i studio gidder å snakke om at Kane var en halvmeter for tidlig ute.. Hvor mange ganger har dere sett et avspark bli tatt om igjen fordi noen var over linja? Tipper det skjer sånn ca. 7 ganger hver eneste PL runde, uten at dommer bryr seg. Svakt forsøk på VAR-propaganda. Endret 31. januar 2018 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Aiaiai, dette er ikke bra for liverpool sin del.4 Kommer jo nærmere United om det står seg (noe det ikke gjør)? Joa, men liverpool møter tottenham i neste kamp. Liverpool spiller ofte best mot de beste. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 At de i studio gidder å snakke om at Kane var en halvmeter for tidlig ute.. Hvor mange ganger har dere sett et avspark bli tatt om igjen fordi noen var over linja? Tipper det skjer sånn ca. 7 ganger hver eneste PL runde, uten at dommer bryr seg. Svakt forsøk på VAR-propaganda. Propaganda? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 United-dommer igjen... Og igjen.Godt å se at hatet og bitterheten er tilbake for fullt! Tyder på at United er på riktig vei. Næh. Fullt objektiv observert. Han kom seg litt siste kvarteret. Men hvorfor Jones har gult og ikke Young har det er fortsatt en gåte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 At de i studio gidder å snakke om at Kane var en halvmeter for tidlig ute.. Hvor mange ganger har dere sett et avspark bli tatt om igjen fordi noen var over linja? Tipper det skjer sånn ca. 7 ganger hver eneste PL runde, uten at dommer bryr seg. Svakt forsøk på VAR-propaganda. Propaganda? Jeg har sett dommere som pirker på det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 De sa jo også i studio at det ikke var noe spesielt å bry seg om. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg er enig med snikpellik også. Men likevel så syns jeg man skal da avstå fra av å ha meninger om andre avgjørelser for-imot inntil det er balansert. F.eks straffesituasjonen, som jeg mener skulle vært straffe Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Flott at Tottenham får et tidlig mål slik at bortelaget ikke kan legge seg bakover og parkere buss. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 denne bussparkeringsmyten begynner å bli kjedelig oppbrukt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 henger jo ikke sammen baki der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 denne bussparkeringsmyten begynner å bli kjedelig oppbrukt. Kommer til å være med så lenge Jose er boss. Fortvil ikke, den er ikke oppbrukt enda. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Da er det i alle fall balanse i regnskapet når det kommer til straffesituasjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå