Cthulhu Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Et par toppmodeller fra Asus får det nye operativsystemet.Android 8.0 Oreo har kommet til Zenfone 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 https://www.naldotech.com/how-to-install-pixel-launcher-android-8-0-oreo-no-root-download-apk/ https://www.tomsguide.com/us/android-oreo-release-date,news-26474.html Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Fikk Android 8.0 til min HTC U11 for et par uker siden. Treg oppdatering av AOS var en av grunnene til at jeg byttet fra Samsung til HTC. 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Fikk Android 8.0 til min HTC U11 for et par uker siden. Treg oppdatering av AOS var en av grunnene til at jeg byttet fra Samsung til HTC. Samme her og den nye edge launcheren var jo helt super! Lenke til kommentar
Jens Anders Kjersem Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Alle smarttelefoner bør unngå heldekkende annonser ... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Man kjøper Samsung grunnet design og godt kamera. Ønsker man godt batteri og relevante oppdateringer, kjøper man et annet merke. Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Samsung får vel kanskje sin Oreo oppdatering når versjon 9 av Android kommer ut. Grunn nok til å holde seg unna Samsung etter min mening. 7 Lenke til kommentar
Kjell-Einar Wian Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Nokia 8 har hatt Oreo siden før jul og nå er det sluppet til Nokia 5 og 6 også. (Har selv beta på 8.1 og den fungerer utmerket ?) Nokia (HMD)ser ut til å holde hva de lover, med raske oppdateringer ?. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Man kjøper Samsung fordi det er det jobben sier man skal bruke på grunn av Knox softwaren deres(som dreper telefonen pga batterydrain fra helv....) Sagt på en annen måte, ingen av unga som får Samsung, der går det heller i Motorola Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Nokia 8 har hatt Oreo siden før jul og nå er det sluppet til Nokia 5 og 6 også. (Har selv beta på 8.1 og den fungerer utmerket ?) Nokia (HMD)ser ut til å holde hva de lover, med raske oppdateringer ?. Ja. Nokia (HMD) har vært flinke. De kjører nesten stock Android (Nokia 8 har vel egen kamera-app) og er raske på sikkerhetsoppdateringer. Null bloatware på telefonen har de òg. Jeg er egentlig veldig fornøyd med min Nokia 8 så langt. Så dersom noen skulle ha lyst på mest mulig ren Android uten å betale blodpris for gråimportert Pixel-telefon kan Nokia være et greit alternativ. Savner dog en vanntett modell fra Nokia. Håper de slipper en til neste gang jeg trenger å oppgradere. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Framover blir det forhåpentligvis å gå raskere med oppdatering av Android siden Android fra og med 8.0 er mer modulert. Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Savner dog en vanntett modell fra Nokia. Håper de slipper en til neste gang jeg trenger å oppgradere. Har høyrd at dei har ein modell som mellombels berre er på den kinesiske marknaden som har ein viss grad IP-sertifisering. Nokia 7, IP54. Ikkje akkurat vanntett, so å sei, men betre enn ingenting. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 hvor langt tilbake for HTC da? Har en HTC 10 evo jeg vil oppgradere,sluker mye strøm . Eller evenutelt axon 7 senere. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Har Samsung S8, og sett på Oreo features...er veldig lite der som gjør at jeg griner på nesa fordi Samsung er litt trege Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Etter å ha gått over til ren Android telefon klarer jeg nok aldri å gå tilbake til telefoner med annet skvip oppå. Så utrolig digg å få de nyeste oppdateringene. I tillegg har Google sine telefoner blitt veldig bra. Lenke til kommentar
Castro Orstad Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hva er galt med Android 7? Eller 6 for den saks skyld. Samme gnålet hvert år fra folk men store fritidsproblemer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hva er galt med Android 7? Eller 6 for den saks skyld. Samme gnålet hvert år fra folk men store fritidsproblemer. Mye handler om sikkerhet. Med stadig mer personlig informasjon liggende på telefonen er oppdateringer en særdeles viktig faktor. Nå sist var det Intel som hadde store sikkerhetsproblemer med en alvorlig sikkerhetsbrist. Rett før jul ble det oppdaget et stort sikkerhetshull i det trådløse wifi-nettverket. Som en bonus blir ofte telefonene mer funksjonsrike, batterieffektive og får bedre ytelse (ikke alltid det gjelder Samsung, for de stapper telefonen full av tull). Microsoft oppdaterer Windows en gang pr mnd normalt sett for å sikre ytelse, sikkerhet og funksjoner. At Samsung fortsatt kjører Android 7.0 på Galaxy S7 (og sikkert S8) er direkte ufint gjort av dem 1 Lenke til kommentar
Alex! Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Hva er galt med Android 7? Eller 6 for den saks skyld. Samme gnålet hvert år fra folk men store fritidsproblemer. Mye handler om sikkerhet. Med stadig mer personlig informasjon liggende på telefonen er oppdateringer en særdeles viktig faktor. Nå sist var det Intel som hadde store sikkerhetsproblemer med en alvorlig sikkerhetsbrist. Rett før jul ble det oppdaget et stort sikkerhetshull i det trådløse wifi-nettverket. Som en bonus blir ofte telefonene mer funksjonsrike, batterieffektive og får bedre ytelse (ikke alltid det gjelder Samsung, for de stapper telefonen full av tull). Microsoft oppdaterer Windows en gang pr mnd normalt sett for å sikre ytelse, sikkerhet og funksjoner. At Samsung fortsatt kjører Android 7.0 på Galaxy S7 (og sikkert S8) er direkte ufint gjort av dem Det er sikkerhetsoppdateringer selv om det ikke er oppdateringer til nyeste versjon av Android. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 01.10.2017 er siste sikkerhetsoppdatering. Det er ganske lenge siden i en verden full av virus og andre ondsinnede personer. Nettbrettet mitt (Sony Z3 Compact Tab) sluttet med sikkerhetsoppdateringer i 2016. Syns produsentene burde vært pålagt å tilby vanilla operativsystem til de som måtte ønske å følge utviklingen, istedetfor å måtte kjøpe nytt annenhvert år Lenke til kommentar
Kjell-Einar Wian Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Savner dog en vanntett modell fra Nokia. Håper de slipper en til neste gang jeg trenger å oppgradere. Har høyrd at dei har ein modell som mellombels berre er på den kinesiske marknaden som har ein viss grad IP-sertifisering.Nokia 7, IP54. Ikkje akkurat vanntett, so å sei, men betre enn ingenting. Nokia 8 er også IP54 sertifisert, som betyr ikke vanntett men sprutsikker, er bl.a gummi-pakning i sim/sd-kort holderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg