Leif Olsson Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Flott vinterdag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Så er det vist tid til en lille svømme tur eller hvad ? :-) ser noget koldt ud men flot HIlsen Suss Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hei, her kjenner jeg meg igjen. De steinene jeg kommenterte sist ser jeg også her, men nå er floa kommet helt opp. Fin natur i solfylt vinterdrakt. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Så er det vist tid til en lille svømme tur eller hvad ? :-) ser noget koldt ud men flot HIlsen Suss Ja kaldt, svømme på sommeren då Takk Suss før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Hei, her kjenner jeg meg igjen. De steinene jeg kommenterte sist ser jeg også her, men nå er floa kommet helt opp. Fin natur i solfylt vinterdrakt. Mvh.Oddvar Ja slik forrige bilde, men floa har kommit seg helt opp Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Nydelig bilde Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 Hei Helene Takk før hyggelig kommentar. Har vært flott vær i noen uker nå og februar begynner med slik vær Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg