Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Restaureringen av klassikeren Shadow of the Colossus er gjort med så mye kjærlighet og respekt at ord nesten ikke strekker til.ANMELDELSE: Shadow of the Colossus Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg spilte kun så mye at jeg opplevde første bossen husker jeg. Så jeg har vel mye å se fram til tenker jeg Tror det var den dårlige frameraten som gjorde at jeg stoppet å spille det, blir kvalm og svimmel når fpsen er så lav i slike spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Dette blir ett gjensyn uten sidestykke for min del. Første møte med dette på PS2 satte dype spor og gjorde ett vanvittig inntrykk! 1 Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Har aldri spilt dette. Gleder meg enormt! ? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Høres bra ut må vel kjøpes da .) Bare synd det ikke kommer på PC siden jeg ikke liker å bruke PS 4 på slike spill! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Nå ble jeg litt nysgjerrrig, hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 PS2 utgaven står i hylla her. Den er fortsatt i backloggen........ Men nå ser det ut som det skal spilles. For det her ser jo bare helt forbanna bra ut. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Spilte dette da den kom sammen med Ico på PS3 (?), men falt ikke helt i smak. Å klatre på kolossene var for tungvint, og fikk aldri helt sansen for kontrollene. Men vurderer å prøve det igjen nå. Har hørt at kontrollene er bedre nå. Men det blir ikke til full pris. Det er for ensformig til det, synes jeg. Alt man gjør er jo å denge noen kolosser. Det har jeg Monster Hunter til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Koster bare 349,- rundt om, så ikke heeelt fullpris-fullpris Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Dette blir et klart kjøp. Ikke sikkert jeg kommer til å spille det, men frøkna er ferdi med Zero horizont dawn. Og hun har passet på meg en mnd nå da jeg har vært sykmeldt pga et beinbrud. Så hun fortjenner en liten belønning. Lenke til kommentar
Ingvaldsson Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 aaaaaaaaaa klarer ikke vente nå! mitt absolutte favorittspill gjennom tidende. vil ikke engang lese anmeldelsen av frykt for å spoile det som er nytt Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Koster bare 349,- rundt om, så ikke heeelt fullpris-fullpris Takk, det hjelper jo litt. Hadde regnet med "full" fullpris Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Jeg er overbevist! Blir å ta min første playthrough av dette etter Monster Hunter hypen min har roa seg. Flott anmeldelse. Endret 31. januar 2018 av Peteguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå