dalri Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvilke instillinger skal jeg bruke i min Netgear router wgt624.? Kan jeg droppe adsl modemet nå? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvilke innstillinger som må gjøres osv kommer ann på om du har fast ip eller ikke.. Du kan ikke droppe ditt ADSL modem nei, routeren kobles på etter modemet og dine maskiner i switchen på routeren. Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvilke instillinger skal jeg bruke i min Netgear router wgt624.?Kan jeg droppe adsl modemet nå? Du må nok benytte adsl modemet videre. routeren skal være stilt inn til å få adresse via dhcp. Flere leverandører mener at det er cable og ikke dsl i oppsettet. Utenom det trenger du ikke å gjøre så mye, men husk å aktiver sikkerhet (wep eller wpa) på det trådløse. Lenke til kommentar
dalri Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå