NTB - digi Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Bygg og anlegg mest utsatt.27 mennesker døde under arbeid i fjor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 "Én kvinne omkom på jobb i fjor. Kvinnen omkom som følge av en voldshandling. I perioden 2012 til 2017 har i gjennomsnitt to kvinner mistet livet per år." Hva skjedde med likestillingen? Forøvrig ganske bra tall må jeg si, men hadde vært fint å sett de opp mot ulykkestall og alvorlighetsgraden på skadene. Kun antall dødsfall representerer ikke bildet godt nok for min del hvertfall. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 "Én kvinne omkom på jobb i fjor. Kvinnen omkom som følge av en voldshandling. I perioden 2012 til 2017 har i gjennomsnitt to kvinner mistet livet per år." Hva skjedde med likestillingen? Forøvrig ganske bra tall må jeg si, men hadde vært fint å sett de opp mot ulykkestall og alvorlighetsgraden på skadene. Kun antall dødsfall representerer ikke bildet godt nok for min del hvertfall. Forklarer det meste https://www.youtube.com/watch?v=sRMZ-d1JeFY Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Den lavere andelen skyldes at antall norske arbeidstakere som omkom økte noe sammenlignet med 2016, mens antallet utenlandske arbeidstakere som omkom gikk ned. Hehe Og la meg gjette. Økningen fra 25 i fjor til 26 i år skyldes at det var flere ulykker i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå