Hokkan Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Biosen min sier at CPU tempraturen er nesten 80grader, men Asus Probe 2 sier CPU tempraturen er 42grader. Jeg har The Altamake CPU vifte som er bergenet til klokking helt opp til XP 3200+ eller 3400+ (husker ikke helt). Jeg har bare klokket min CPU fra en XP 2500+ til en 2800+ og CPU viften står på fult, og jeg har 7 andre karbinetvifter. Jeg prøvde å opne døren ut å la KALD luft blåse inn i karbinettet, husker ikke hvor mange grader CPUen var, men tror den la på 29grader i Windows. Men i Biosen sto det 56grader eller no. Hadde samme "problemet" med den gammle pcen. Bare med den gammle pcen var det ikke noe problemet for meg, fordi jeg skulle ikke klokke den og da gjorde det ikke noe om tempen var relativ høy i biosen. Hva skal jeg høre på? Biosen eller Asus Probe 2? Jeg har nVidia nForce2-ST A7N8X Deluxe hk. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det har vært to andre slike tråder bare i dag. Konklusjonen var vel at BIOS måler feil. Lenke til kommentar
Hokkan Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ok, takk. Det var det jeg trodde, men måtte spør her for å vær sikker. Da skrur jeg av i biosen at den skal skru seg av hvis den blir for varm. Men jeg synes det er merkeligt at den måler feil i biosen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå