Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Forfalskning av vitnemål til jobbsøknad?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Du vet ikke hvor du ender opp i fremtiden. Har du ambisjoner om å bli selvstendig næringsdrivende og holde deg til det frem til pensjon, er det en ting.

Men i tillegg til at det er ulovlig, er det veldig korttenkt. Se for deg at du modnes litt alt ettersom åra går og du blir mer kognitivt velfungerende, og da faktisk kan fungere i en høyere stilling. Kanskje til og med i et verv som har offentlig innsyn.. Du ser hvor det bærer hen. Da vil du angre på at du pyntet på talla for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bot på noen tusen for dokumentfalsk på CV vs en jobb som gir deg million i året...

Når man legger det frem slik, kan det virke naturlig å jukse litt på CVn....

Jeg personlig ville aldri ha forfalsket CVn for å få en stilling, selv om jeg vet at jeg kunne gjort ting bedre en flere som er faktisk utdannet til å gjøre det... Noe som er forbanna irriterende..

Heldgivis er det noen arbeidsgivere som du kan ringe til, snakke med og gi en lang F i CV og karakterer... De satser mer på personen en historien...

Lenke til kommentar

Bot på noen tusen for dokumentfalsk på CV vs en jobb som gir deg million i året...

Når man legger det frem slik, kan det virke naturlig å jukse litt på CVn....

Jeg personlig ville aldri ha forfalsket CVn for å få en stilling, selv om jeg vet at jeg kunne gjort ting bedre en flere som er faktisk utdannet til å gjøre det... Noe som er forbanna irriterende..

Heldgivis er det noen arbeidsgivere som du kan ringe til, snakke med og gi en lang F i CV og karakterer... De satser mer på personen en historien...

Les tittelen da!

"Forfalskning av vitnemål til jobbsøknad?"

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...