Gå til innhold

Varmeutvikling

lahaso

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som kanskje kan med sikkerhet si varmeutviklingsforskjellen på xp2800 barton og xp2000 throughbred. Dette er med tanke på at jeg har bestillt en xp2800 og lurer på om jeg kanskje kan bruke samme kjøler som jeg har brukt til min xp2000.

Mener å ha sett en link til en liste over wattforbruk på cpu'er, men klarte ikke finne tilbake til den.

Håper det er noen som kan hjelpe meg!

MVH Lars :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk inn i SiSoftSandra og sjekket CPU der, under navnet på cpu står det; "Duron M6 & Athlon 4/MP/XP (Palamino)". Vil det si at CPU er palamino eller er det bare en generell betegnelse på at den hører til den gruppen av prosessorer? Er litt lat, vil helst ikke ta av cpu "bare" for å sjekke dette. :blush:

Stonescream skrev 11/12/2003 : 16:58

tror ocshoot har et verktøy der du kan se hva de ulike prosessorene bruker.

Gikk inn å sjekket den cpu-kalkulatoren de hadde, da kom det fram at xp 2000 (70 watt) har større watt forbruk en xp 2800 (68 watt), ikke store forskjellen egentlig,men det vil da si at min nåverende kjøler da vil kunne takle denne på et respektabelt temp. nivå hvis min cpu er identisk med den som ocshoot har i sitt system!? CPU-temp idag er forresten på 40-idle og 44-45-load.

Tusen takk for all hjelp til nå!

MVH Lars

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...