Dr.X Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 God dag ! Har nå fått enda et problem med server maskina. Hver gang maskina startes går den automatisk inn i BIOS, og når jeg lar den "save & exit'e" går den bare rett i BIOS neste gang jeg starter, uansett ! Har noen noe forslag om hva som kan være galt ? Mvh Dr.X Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Regner med du har resetta BIOS'en?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Regner med du har resetta BIOS'en?? Ja, BIOS'en har jeg prøvd å resete Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvd å trekke ut tastaturet, deretter boote fra cold? Lenke til kommentar
kløræv Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvd å trekke ut tastaturet, deretter boote fra cold? HOLD KJEFT DIN KUK Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøvd å trekke ut tastaturet, deretter boote fra cold? HOLD KJEFT DIN KUK Bye bye Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) lol... det hadde jo så mye for seg den kommentaren der Endret 12. desember 2003 av Duplo Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Prøvd å trekke ut tastaturet, deretter boote fra cold? Kanskje tastaturet er gåent eller no. Eventuelt bytte dette... Høres rart ut men. Veeeeldig OT: Men håper virkelig kløræv blir stengt ute på livstid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå