Gå til innhold

Hva er en rimelig pris for en brukt HD800 i nærmest ny tilstand?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk hva markedet ligger på?

Er jo noen HD800 tilsalgs allerede

 

Det selges tre på FINN. Man kan se på bildene at en av dem har stygge merker. Denne selges med en forsterker og når jeg spurte selgeren om individuelle priser, så gav han meg ingen da han ikke er sikker på om han vil selge separat. Jeg spurte en av de andre selgerene og hans hodetelefon har riper. Jeg har ikke spurt den siste selgeren ennå. Jeg tviler på at han selger uten den latterlig dyre kabelen sin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

7000 kr? 8000 kr? Ny pris er 10995 kr.

Jeg vil si at om de er i god stand (ser nye ut); så er litt over halvparten fornuftig pris. Et godt utgangspunkt for slike produkt er halv pris; så legger man på litt for god stand; kjøpskvittering; original emballasje osv. Og dette er selvsagt alltid basert på nypris i norske butikker i dag (ikke hva man kan få dem til i kina eller andre steder i utlandet).

 

Så jeg vil basert på dette si 6000; kanskje 6500 om de er strøkne. Noe over 7000 så kan man like greit kjøpe nye i butikken. Naturligvis for modeller som det finnes veldig få av er det en helt annen prising. Oversvømmes bruktmarkedet av en modell så går det motsatt (billigere).

Endret av TGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...