AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hva kan stemmer i hodet være? Samvittigheten? Anonymous poster hash: 2b3bd...e89 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sykdom, mangel på søvn.. etc.. Det om du faktisk hører stemmer... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Stemmer i hodet kan være mye rart. Det kan godt hende stemmer i hodet for noen er samvittigheten. Eller andre deler av en selv som på en måte har begynt å virke litt fremmed. Men det er nå bare litt mine tanker. Hører du slike stemmer? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Har stemmer i hodet som sier jeg er psykopat. Det er i mitt hode, men lurer ofte på om de rundt sier det. Kanskje det er samvittigheten. Anonymous poster hash: 2b3bd...e89 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det høres ut som ubehagelige ting å tenke om seg selv. Har du vært til psykolog noen gang? Hva mener han/hun i så fall? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 DPS mente jeg var snill. Var til fastlegen for en tid tilbake og han mente det var tvangstanker... kan være det er det igrunn... ja jeg sliter nok bare med psyken, mer er det ikke Anonymous poster hash: 2b3bd...e89 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg er et ok menneske Anonymous poster hash: 2b3bd...e89 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg mente ikke at jeg trodde du var psykopat! Tror nok det er langt mer vanlig å bekymre seg for å være psykopat enn det er å faktisk være det Men jeg tenker det kanskje kunne vært fint å få jobbet litt med hvorfor du føler deg slik med deg selv. Hadde DPS noe med at du hørte stemmer å gjøre? Fortalte du dem om dette, eller var det noe annet dere fokuserte på? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Mente ikke det. Jeg må prøve å rose meg selv, og ikke rakke ned på.. det er også litt selvoppfyllende å kritisere seg selv slik, da er det liksom slik man er...? Jeg fikk hjelp hos DPS, men jeg skjønner ikke noe mer... mislykket terapi kanskje. Men prøver på nytt nå... jeg har troen nå, av flere årsaker! Men er mye vondt Hehe Er ikke hallusinasjoner da... blir sånn «han er jo psykopat», og så ser jeg for meg hvem som sier dette, og føler meg jævlig Anonymous poster hash: 2b3bd...e89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå