Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantasering om å bytte kjønnsorgan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du benevner med et ønske om å bytte kjønn, er det vesensforskjellig fra fantaseringer og grublinger omkring hvordan det hadde vært? Bare lurer på hva dette med transsex egentlig er... det må være stabilt og vedvarende. Usikkerhet, forvirring og ustabilitet mtp kjønnsidentitet er vel noe annet, men kan være et resultat av skam?

 

Samme for meg hva kategorien blir. Jeg ser ofte for meg selv med kvinnekropp, og min sexadferd er kvinnelig, eller slik kjønnsrollen for kvinner er i alle fall, passiv, vil bli ledet... i naturen er det ofte slik for hunkjønn. Men er hetero....

 

Anonymous poster hash: 3989a...973

Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg si. De føler seg som det motsatte kjønn, mange fra tidlig alder. De aller fleste som leker med kjønnsroller, kler seg ut, leker med dokker/brannbiler i barndommen vokser det av seg, men noen gjør det aldri og det handler om noe mer enn bare lek. For dem så matcher ikke kroppen med identitet.

 

Å være nysgjerrig på "transsex" er ikke noe jeg vil si er uvanlig. Jeg skjønner ikke helt hva du lurer på sånn konkret.

 

Det er komplekst tema, veldig komplekst, så det meste du nevner kan brukes til å beskrive hvilke følelser som er i sving.

 

Det du beskriver kan tolkes som å være underdanig, ikke noe uvanlig fetisj hos mange menn. Mange liker å bli dominert. Tror nesten det er en av de vanligste fetisjene i verden.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Nei det er ikke noe slik for min del, ikke så kraftig. Bare drømmer litt om å se ut som en kvinne, ikke mer. Jeg ønsker ikke å endre.

 

Med transsex mente jeg transseksualitet, ikke sex.

 

Ja det blir kanskje mer det å bli dominert. Kanskje jeg skulle prøve å finne domina på nettet? Har ikke hatt sex, så da kunne jeg kanskje fått meg noe. Eller fungerer det ikke slik?

 

Anonymous poster hash: 3989a...973

Lenke til kommentar

Høres ut som om du trenger ei Domina som digger sissification. Så kan hun låse kuken din ned i kukbur, tvinge deg til å kle deg som en kvinne, etc…

 

Sjekk ut fetlife.com, det er vel den største samlingsplassen for kinkstere på nettet. Det er ikke en typisk sjekke-arena, men som med alt annet: hvis du legger ned tid og energi, engasjerer deg i diskusjoner og events, så møter du mange mennesker og dermed øker sjansen for at du finner noen som matcher med deg.



Anonymous poster hash: 7ce72...ed8
Lenke til kommentar

BDSM miljøet er nok for de viderekomne, vil ikke anbefale en nybegynner(jomfru) å starte der.

 

Etter hva jeg har forstått og "sett" så er BDSM miljøet ganske kontrollert, altså at folka er flinke med kommunikasjon og grenser. Tror ikke det er altfor ille for en jomfru å hoppe inn der. Jeg kan ikke tenke meg at BDSM er et dårlig sted å starte for en jomfru og jeg vil tro at en del av jentene vil synes det er superfantastisk å kose seg med en jomfru selv om grensene blir veldig korte/små.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...