AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hvis man fantaserer om å bytte kjønnsorgan og blir opphisset av det, er man trans? Trenger ikke stemples, men er det vanlig eller ikke? Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Nei, transseksualitet handler om identitet, ikke sex/hva man tenner på. Fantasering rundt slike temaer er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Hva man føler at man er? Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ja. Det har ikke noe med legning eller hva man tenner på. Fantasering rundt hvordan det ville vært å være mann/kvinne, seksuell nysgjerrighet, handler sjelden om et ønske å bytte kjønn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Det du benevner med et ønske om å bytte kjønn, er det vesensforskjellig fra fantaseringer og grublinger omkring hvordan det hadde vært? Bare lurer på hva dette med transsex egentlig er... det må være stabilt og vedvarende. Usikkerhet, forvirring og ustabilitet mtp kjønnsidentitet er vel noe annet, men kan være et resultat av skam? Samme for meg hva kategorien blir. Jeg ser ofte for meg selv med kvinnekropp, og min sexadferd er kvinnelig, eller slik kjønnsrollen for kvinner er i alle fall, passiv, vil bli ledet... i naturen er det ofte slik for hunkjønn. Men er hetero.... Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Ja, det vil jeg si. De føler seg som det motsatte kjønn, mange fra tidlig alder. De aller fleste som leker med kjønnsroller, kler seg ut, leker med dokker/brannbiler i barndommen vokser det av seg, men noen gjør det aldri og det handler om noe mer enn bare lek. For dem så matcher ikke kroppen med identitet. Å være nysgjerrig på "transsex" er ikke noe jeg vil si er uvanlig. Jeg skjønner ikke helt hva du lurer på sånn konkret. Det er komplekst tema, veldig komplekst, så det meste du nevner kan brukes til å beskrive hvilke følelser som er i sving. Det du beskriver kan tolkes som å være underdanig, ikke noe uvanlig fetisj hos mange menn. Mange liker å bli dominert. Tror nesten det er en av de vanligste fetisjene i verden. Endret 30. januar 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Nei det er ikke noe slik for min del, ikke så kraftig. Bare drømmer litt om å se ut som en kvinne, ikke mer. Jeg ønsker ikke å endre. Med transsex mente jeg transseksualitet, ikke sex. Ja det blir kanskje mer det å bli dominert. Kanskje jeg skulle prøve å finne domina på nettet? Har ikke hatt sex, så da kunne jeg kanskje fått meg noe. Eller fungerer det ikke slik? Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Kan det være du tenker på transvetisme? BDSM miljøet er nok for de viderekomne, vil ikke anbefale en nybegynner(jomfru) å starte der. Hva med å få litt erfaring med sex først og så utforske litt mer etterhvert? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Nei bare se slik ut, syns mange ser så bra ut Ok, forstår. Vil gjerne ha sex jeg.... sier ikke neitakk Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Kanskje noen her kan hjelpe meg litt? Jeg er snill jeg, og ser ikke stygg ut tror jeg. Jeg blir kåtere og mer desp for hvert år... jeg trenger ei som bestemmer og slik Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2018 Høres ut som om du trenger ei Domina som digger sissification. Så kan hun låse kuken din ned i kukbur, tvinge deg til å kle deg som en kvinne, etc… Sjekk ut fetlife.com, det er vel den største samlingsplassen for kinkstere på nettet. Det er ikke en typisk sjekke-arena, men som med alt annet: hvis du legger ned tid og energi, engasjerer deg i diskusjoner og events, så møter du mange mennesker og dermed øker sjansen for at du finner noen som matcher med deg. Anonymous poster hash: 7ce72...ed8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2018 Vil egentlig bare ha vanlig sex tror jeg, men kvinnekroppen er flott syns jeg. En atletisk kvinne med muskler og fin holdning og de rette proporsjonene. Syns trene-kvinner er utrolig, der de jogger rundt mens håret flagrer etter. Anonymous poster hash: 3989a...973 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 BDSM miljøet er nok for de viderekomne, vil ikke anbefale en nybegynner(jomfru) å starte der. Etter hva jeg har forstått og "sett" så er BDSM miljøet ganske kontrollert, altså at folka er flinke med kommunikasjon og grenser. Tror ikke det er altfor ille for en jomfru å hoppe inn der. Jeg kan ikke tenke meg at BDSM er et dårlig sted å starte for en jomfru og jeg vil tro at en del av jentene vil synes det er superfantastisk å kose seg med en jomfru selv om grensene blir veldig korte/små. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kvinnelige kulestøtere med andre ord? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Skulle gjerne sett slik ut... alt egentlig, puppene, rumpen, ansiktet, alt. Jeg blir kåt av tanken... Anonymous poster hash: 3989a...973 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Har du sissy fetish? Har du prøvd å kle deg i dameklær? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2018 Nei. Nei det liker jeg ikke. Vil bare se slik ut (som feks på bildet over), ikke late som ved å sminke meg eller kle meg ut. Men hvis jeg hadde den kroppen, og vagina, kanskje jeg hadde likt å ri en stor penis, bli fyllt opp inni meg. Jeg vet ikke, bare tenker høyt. Anonymous poster hash: 3989a...973 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg