AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sjefen har fri nå men er den eneste det er mulig å varsle ved sykdom. En annen ting er at vakten jeg har blitt syk fra i utgangspunktet ikke er min.jeg har tatt den for en annen. Lurer på om beskjed via SMS er mer riktig her? Anonymous poster hash: c3a4d...29a Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Alltid ring noen som er på jobb, eller skal på jobb så man er sikker på at noen bedskjed om du ikke får tak i sjefen... Så kan du sende melding i tillegg.. Ring evntuelt sjefen til sjefen.. Er vel sært viktig i mange yrker at de får inn vikar.. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sjefen har fri nå men er den eneste det er mulig å varsle ved sykdom. En annen ting er at vakten jeg har blitt syk fra i utgangspunktet ikke er min.jeg har tatt den for en annen. Lurer på om beskjed via SMS er mer riktig her? Anonymous poster hash: c3a4d...29a Har ofte hatt stor forsinkelse på SMS (f.eks en halv dag eller lignende). Ringer en er en sikker på at beskjeden kommer frem. Sender en SMS må en ta høyde for at beskjeden ikke kommer frem. Hva synes du høres best ut? 3 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Det finnes vel kanskje alltid en vaktansvarlig? Er ikke sjefen tilgjengelig og du har prøvd å kontakte hen men heller kontaktet noen på jobb og lagt igjen en SMS, så har du gjort ditt og vel så det. Endret 29. januar 2018 av Kakofoni Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 SMS er kun greit dersom det er avklart på forhånd, dette fordi du må sikre deg om at beskjeden når fram. Ein SMS er lett å oversjå, kan bli forsinka i telenettet, kan bli sendt til feil person, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå