QZUZOWR4 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Pali hill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det er utrolig mye vekster i dine bygater. Det fint å se alle fargene som dekorerer gatebildet, Vil du at bildet først og fremst skal være dekorativt er komposisjonen helt OK, men vil du at oppmerksomheten skal rettes mot menneskelige aktiviteter i gatebildet, bør du kanskje senke høyden - en god del. Slik høyden er her vil blikket vandre rundt omkring i hele bildet (min mening). Ellers ser jeg at damen midt i gaten fremtrer noe diffust. Dette fordi hun beveger seg på tvers av bildet. Tror at du kunne fått henne skarp ved å øke lukkerhastigheten, gjerne til 1/250 sek og samtidig øke blenderåpningen for å få nok lys. Siden du har nytt kamera er det viktig å forsøke seg frem - slik blir du jo fortere blir kjent med det. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Det er utrolig mye vekster i dine bygater. Det fint å se alle fargene som dekorerer gatebildet, Vil du at bildet først og fremst skal være dekorativt er komposisjonen helt OK, men vil du at oppmerksomheten skal rettes mot menneskelige aktiviteter i gatebildet, bør du kanskje senke høyden - en god del. Slik høyden er her vil blikket vandre rundt omkring i hele bildet (min mening). Ellers ser jeg at damen midt i gaten fremtrer noe diffust. Dette fordi hun beveger seg på tvers av bildet. Tror at du kunne fått henne skarp ved å øke lukkerhastigheten, gjerne til 1/250 sek og samtidig øke blenderåpningen for å få nok lys. Siden du har nytt kamera er det viktig å forsøke seg frem - slik blir du jo fortere blir kjent med det. Mvh. Oddvar Takk for gode tilbakemeldinger og råd Oddvar. En ting jeg liker best med bildet er høyblokka inrammet I trær øverst I bildet. Jeg har ikke fokus på noen detaljer I bildet men på gata som helhet.mvh Keshav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg