-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Du kan ikke innbille deg åssen det er å være forelska før du er det. Hm, tror nok ikke du har vært forelsket da Lord-KGA Det behøver ikke nødvendigvis være negativt. Lit merkelig da trur jeg... siden jeg er atten Men jeg har vel ikke vert det da, siden alle andre sier det er slik ryktenne vil ha det til. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Altså, hvis du ikke har funnet en jente du har blitt forelsket i enda, er du sikker på du ikke ser på feil kjønn? Seriøst, det er virkelig litt unormalt å ikke ha vært forelsket i en alder av 18. Endret 11. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmmms... Det å være forelska er det beste og som regel det verste som kan skje. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmmms... Det å være forelska er det beste og som regel det verste som kan skje. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 I mitt tilfelle var det det verste. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 I mitt tilfelle var det det verste. Hos meg var det, det beste som kunne hende meg, men nå er det vel det verste Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm.. Forelskelse/å elske er, hvis det er noe, underdrevet. Ikke fordi ingen har opplevd kjærlighet før, men fordi det ikke går an å beskrive følelsen(e). (Nei, har ikke tenkt til å gjøre ett forsøk på og forklare....) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nettopp. Og her kommer en sinnsyk generalisering: Gutter bruker ordet "elske" altfor lett. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) (en vannvittig god beskrivelse av forelskelse!) Ahhh! Know the feeling! Men kan ikke akkurat si at karrakterer blir bedre... Det bli så syyykt vanskelig å konsentrere seg! Men kreativitet blomstrer i disse tider.... Nei, forelskelse er IKKE opskrytt..... Det kan være veldig forvirrende.... Man kan fks. mister taleevnen når en er nærme henne. Noe heelt ubeskrivelig skjer viss du møter øynene hennes... Når du møter kan hjertet gå oppp i en puls som er tusen ganger høyere enn i de hardeste cs kamper... Man blir "gelë" i bena... Man bryr seg om henne, uanset hvor lite man kjenner henne, fks. man får en god følelse viss en ser at hun er glad og har det godt... Man kan begynne å skjelve! Forelskelse påvirker det psykiske, men kan påvirke det fysiske og! (fks. hjertebank) Det går rett og slett ikke han å beskrive forelskelse, det noe som må oppleves... Har vært forelsket i ei, for ca 2 mnd nå..... (for første gang.......) hvorfor er det ingen som har brukt denne smileyien i denn tråden ennå?: btw. Noen bør opprette en hjelpe tråd til de som ikke har så mye erfaring Endret 11. desember 2003 av TLZ Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nettopp.Og her kommer en sinnsyk generalisering: Gutter bruker ordet "elske" altfor lett. Derfor jeg nevnte tiltrekning som jeg bruker i steden for forelskelse , iallefall ved et tidlig stadium . Man kan etter min mening ikke bruke " elske " foer man har tilbrakt VELDIG mye tid med den personen det gjelder . At man " faller " for noen er mer korrekt etter min mening . Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ja... Det er stoooor forskjell på Forelskelse/Falle og Elske... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Nettopp.Og her kommer en sinnsyk generalisering: Gutter bruker ordet "elske" altfor lett. Ookei... her våknet det opp minner fra x'n gitt... Greiit nok og fortelle en person at man er glad i dem. Jeg har en uvane med og bli veldig veldig fort glad i mennesker. (Både venner og mer enn venner) Er kansje ikke alltid like klokt da jeg har fått svi pga det noen ganger... Men jeg har ett annet issue når det gjelder forelskelse og parforhold som jeg stusser på. Når folk begynner og te seg som om dem er avhenging av meg og slikt, da får jeg noia... Vet ikke om det bare er meg men. Når folk begynner og kreve mye av tiden min da takler jeg det en smule dårlig. Jeg mener, er man sammen så skal man jo (og vil man jo helst) tilbringe masse tid sammen, men det finnes grenser... Men x'en min var kansje litt sær da... i det han prøvde og "tvinge" meg til og si at jeg elsket han... Seriøst, det var sånn det føltest... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) En ting er sikkert.. man VET at man har blitt forelsket. Det er ikke noe du lurer på. Første gang for meg var rett før jeg fyllte 18.. Det hendte ofte at jeg oppdaga at jeg hadde gått i ring på rommet i 2 timer å bare tenkte... edit: faktisk et bra topic.. Endret 12. desember 2003 av Loffelur Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 En ting er sikkert.. man VET at man har blitt forelsket. Det er ikke noe du lurer på. Første gang for meg var rett før jeg fyllte 18.. Det hendte ofte at jeg oppdaga at jeg hadde gått i ring på rommet i 2 timer å bare tenkte... edit: faktisk et bra topic.. Bare tenke ja, kjenner meg igjen.... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Altså, hvis du ikke har funnet en jente du har blitt forelsket i enda, er du sikker på du ikke ser på feil kjønn? Seriøst, det er virkelig litt unormalt å ikke ha vært forelsket i en alder av 18. Er ganske sikker på at jeg ikke ser på feil kjønn. Har aldri plitt opphissa av å se en gutt noen gang vertfall, og jeg blir ikke tiltrekt de heller. Jeg blir ophissa av å se jenter, og jeg blir tiltrekt de også, men aldri vert 100% forelska etter sån folk beskriver det. (er ikke sikker på om ophisse er det riktige orde å bruke) CreatureCannis skrev: Jeg har en uvane med og bli veldig veldig fort glad i mennesker. Jeg har den ulempen at jeg blir veldig trekt glad i folk. Jeg blir lissom ikke ordentlig glad eller trygg på folk føre jeg har kjent dem i en god stund. Nesten som alver er, bare jeg ikke bruker så lang tid for å tilgi folk da (Tolkien alver). Loffelur skrev: Første gang for meg var rett før jeg fyllte 18 Kanskje jeg ikke er SÅ seint ute da, muligens det sier pang snart. Men det haster ikke for min del, har ikke løst til å tenke på ei hele tia konstant. EDIT: Hmm... er noe som er lit feil med den quote greine mine. Endret 12. desember 2003 av Lord-KGA Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 FÅr vell legge inn noe her jeg også.. Jeg har selv laget en en tråd om dette ,men den finner jeg ikke igjen.. Der lurte jeg på hvordan det var og være forelsket.. Kanskje jeg har et litt bedre svar nå enn for 5mnd da jeg laget tråden? =P Jeg har kanskje ikke mest erfaring på dette området siden jeg har sperret meg inne i lange perioder for og komme meg vekk ifra verden ,men jeg har da likt et par personer.. Jeg har ALDRI sagt til noen at jeg Elsker dem.. Vet ikke helt hva det ordet betyr enda.. Men jeg kan se en person inn i øynene og bare forsvinne helt.. Det er fordi jeg da tenker tilbake på alt jeg har gjort med den personen.. Problemet er da at den personen feks beveger øynene litt og da blir jeg kastet tilbake i virkelighetens verden... Den eneste gangen jeg har brukt Ordet Elsker var i en Tekstmelding som jeg fikk av en dame og når det var slutt med henne (Den historien om meg og den damen er ikke noe hyggelig.. Det er bare "Creaturecanis" som vet hvor stor kødd jeg var den gangen... er iallefall glad jeg har forandret meg) så sendte jeg den videre til en annen dame.. Hu som fikk den smeltet jo helt.. Nei det er morsomt og tenke tilbake noen år da man hadde daglig kontakt med noen av det kvinnelige kjønn som var på min alder. Og jeg synes at man skal passe på hvordan man bruker det ordet.. Jeg vil være 100% sikker på at det passer og stemmer.. Og det kommer jeg til og si til personen jeg evt (ikke sikker om man finner noen.. =(.. Etter sånn som det går nå så tviler jeg seriøst..) kommer til og si det til.. Da vil liksom damen skjønne hvor spessiell hun er. Var jo en Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Med meg har det alltid vært sånn at når jeg liker en, så liker ikke hun meg. Og når en liker meg, så liker ikke jeg hun... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Bare meg, eller blir man alltid forelsket i noen man ikke kan få tak i? f.eks i sommer: ble jeg forelska i ei jente som var keen på meg og... men det går ikke, fordi hun er sammen med en fyr og har vært det i over et år... ungdomsskolen ble jeg forelska i ei jente som var Perfekt: smart (smarteste i klassa), pen, snill (støtter flere barn i u-land), hyggelig.... Men gjett hva: hun MÅ seff være en av mine beste venner... og ikke lett å bli sammen med en beste venn... Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Husk på at ett godt vennskap kan være bedre enn kjærligheten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Husk på at ett godt vennskap kan være bedre enn kjærligheten Bullshit and you know it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg